Hej søde piger ,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2010

Misjelle

Mammi ,,, skriver:

Jeg overvejer at slette mig som bruger herinde ,,, 

Ikke fordi jeg er nærig , fattig el noget andet ,, Bryder mig bare ikke om at en gratis side pludselig bliver til en betalingsside ;0(

Syntes at det der gør baby.dk unik er jo brugerne og ikke stifteren ,,

Håber vi kan holde forbindelse på FB og jeg kan være med når vi skal mødes ,,,

Kram fra mig .

Tanja - Mor til Alexander 09- Casper 95- Michelle 93,,

Årh det ville da være ærgeligt Tanja

Jeg har ikke helt besluttet mig endnu om jeg vil betale eller ej. Synes ikke jeg bruger siden så meget som i starten og er mest herinde pga mødregruppen/kvartal 1. Tilgengæld synes jeg denne sides opbygning er rigtig god og brugervenlig. Kommer inde fra min-mave og den var ikke specielt brugervenlig, selv da den blev lavet om var den fjollet bygget op (efter min mening). Selvom jeg godt kan lide princippet med en gratis side, så skal vedligeholdelse financieres på den ene eller anden måde. Sider som Libero og vores børn har jo et produkt bag, som også financiere dem, men baby.dk har "kun" frivillighed. Min mand sidder selv og hjælper med at opretholde nogle forskellige forums og det kræver bare rigtig rigtig meget tid

Jeg synes det er rigtig vigtigt at understrege at jeg synes det er helt okay ikke betale, men kan som dig godt se for mig nogle af de kommentarer der kan følge med ude på forsiden (eller ingen kommentarer)... som Diana siger så har de da virkelig et problem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

Diana...

Jeg tror altså slet ikke Henrik ville tillade at der kom sådan nogen kommentar. Det tror jeg virkelig ikke på der gør jeg tror virkelig ikke der er så lave mennesker at de ville tillade sig at brokke sig over at nogen ikke er VIP altså det jo ens eget valg.

Knus Diana og Lucas 210209

Anmeld

29. januar 2010

Misjelle

DianaMoar skriver:

Jeg tror altså slet ikke Henrik ville tillade at der kom sådan nogen kommentar. Det tror jeg virkelig ikke på der gør jeg tror virkelig ikke der er så lave mennesker at de ville tillade sig at brokke sig over at nogen ikke er VIP altså det jo ens eget valg.

det tror jeg bestemt heller ikke ... men vi er jo bare høns i en hønsegård Tror nu også bare det kommer til at køre stille og roligt

Anmeld

29. januar 2010

Diana...

Misjelle skriver:

det tror jeg bestemt heller ikke ... men vi er jo bare høns i en hønsegård Tror nu også bare det kommer til at køre stille og roligt

Ja det må man sige vi er en god flok høns men lige det her det tror jeg virkelige ikke på ej det gør jeg virkelig ikke.

Anmeld

29. januar 2010

Mira0911

Hvorfor nu det? Du er ikke tvunget til at betale... Det bestemmer man jo helt selv... :)

Jeg betaler gerne til Baby.dk - Det bliver først når Henrik måske får nogen flere betalings muligheder... :) Hvilket jeg tror han gør en stor indsats for... :)

Sig hvad du selv mener - Ikke hvad andre mener - Hav din egen mening og hold fast i den.

Dorthe og Julie Mira 100209

Anmeld

30. januar 2010

MoarViborg

Ja, jeg har heller ikke betalt endnu, men har tænkt mig at gøre det - skal bare lige tage mig sammen (For det er jo noget der kræver ENORM stor aktivitet fra mig, sådan at finde dankortet ude i tasken, så det bliver først i morgen, eller i overmorgen, eller dagen efter igen!)

Min Kasper har selv en hjemmeside (Spigo.dk - REKLAME REKLAME), og jeg ved hvor meget vedligeholdelse det kræver at have sådan et brugersite! Der er mange ting som serverplads, reklamer og nye features (staves?!) som koster både tid og penge at opretholde. Og mener at Baby.dk stadig for en stor del er noget Henrik laver i sin fritid, så vil helt sikkert gerne betale lidt til det store arbejde han lægger i det

Men dermed mener jeg ikke at alle skal gøre det, og selvfølgelig skal det være frivilligt og helt acceptabelt hvis man ikke ønsker at være betalende bruger!

Meninger fra Trine med morgenkvalme som at der er meget stolt af at hun lige skrev så meget seriøst på én gang! 

Anmeld

30. januar 2010

Diana...

MoarViborg skriver:

Ja, jeg har heller ikke betalt endnu, men har tænkt mig at gøre det - skal bare lige tage mig sammen (For det er jo noget der kræver ENORM stor aktivitet fra mig, sådan at finde dankortet ude i tasken, så det bliver først i morgen, eller i overmorgen, eller dagen efter igen!)

Min Kasper har selv en hjemmeside (Spigo.dk - REKLAME REKLAME), og jeg ved hvor meget vedligeholdelse det kræver at have sådan et brugersite! Der er mange ting som serverplads, reklamer og nye features (staves?!) som koster både tid og penge at opretholde. Og mener at Baby.dk stadig for en stor del er noget Henrik laver i sin fritid, så vil helt sikkert gerne betale lidt til det store arbejde han lægger i det

Men dermed mener jeg ikke at alle skal gøre det, og selvfølgelig skal det være frivilligt og helt acceptabelt hvis man ikke ønsker at være betalende bruger!

Meninger fra Trine med morgenkvalme som at der er meget stolt af at hun lige skrev så meget seriøst på én gang! 

Hvordan går det med dig? 

Anmeld

30. januar 2010

MoarViborg

DianaMoar skriver:

Hvordan går det med dig? 

Hey Smukke!

Jamen det går rigtig fint (Bare ikke liiiige om formiddagen ) Men ellers no problems - og udover herinde, så har jeg formået at holde det lille my som en total hemmelighed - meget stolt, for jeg er bare IKKE god til sådan noget! Men du godeste hvor er bulen kommet hurtigt denne gang!!

Hvordan går det med dig? Alles gut?

Anmeld

30. januar 2010

Diana...

MoarViborg skriver:

Hey Smukke!

Jamen det går rigtig fint (Bare ikke liiiige om formiddagen ) Men ellers no problems - og udover herinde, så har jeg formået at holde det lille my som en total hemmelighed - meget stolt, for jeg er bare IKKE god til sådan noget! Men du godeste hvor er bulen kommet hurtigt denne gang!!

Hvordan går det med dig? Alles gut?

Nå så familien ved ikke noget endnu? Ej hvor vild det ville jeg ikke kunne hold min kæft med hi hi. Hvornår er det du har termin  Ja har godt set billeder af andengangs fødende at man godt nok kan se det tidligt  

Uhh jeg stadig lige så misundeligt som sidst hi hi. Ville så gerne det var Lucas der skulle være storebror hi hi.

Er du startet arbejde igen?

Anmeld

30. januar 2010

Diana...

Mammi ,,, skriver:

Jeg overvejer at slette mig som bruger herinde ,,, 

Ikke fordi jeg er nærig , fattig el noget andet ,, Bryder mig bare ikke om at en gratis side pludselig bliver til en betalingsside ;0(

Syntes at det der gør baby.dk unik er jo brugerne og ikke stifteren ,,

Håber vi kan holde forbindelse på FB og jeg kan være med når vi skal mødes ,,,

Kram fra mig .

Tanja - Mor til Alexander 09- Casper 95- Michelle 93,,

Nåå søde synes ikke du kommer med flere svar. Hvad har du beslutte forlader du os eller bliver du hos os?

KRAM

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.