Kender i en fantastisk sød sang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.688 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. maj 2008

Tut

Altså en som man kan synge til sin partner til sit bryllup... Og NEJ, Christian har ikke friet endnu (han tager sig desværre nok aldrig sammen :'() Men min veninde har spurgte mig, og jeg er ret blank! Håber i kan hjælpe. Mette som forhelvede også gerne snart vil fries til! CHRISTIAN HØRER DU EFTER? :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2008

Tut

Jeg kan kun komme på denne: Boyzone - everyday i love you I don't know but I believe That some things are meant to be And that you'll make a better me Everyday I love you I never thought that dreams came true But you showed me that they do You know that I learn somethng new Everyday I love you 'Cos I believe that destiny Is out of our control (don't you know that I do) And you'll never live until you love With all your heart and soul. It's a touch when I feel bad It's a smile when I get mad All the little things I am Everyday I love you Everyday I love you more Everyday I love you 'Cos I believe that destiny Is out of our control (don't you know that I do) And you'll never live until you love With all your heart and soul If I asked would you say yes? Together we're the very best I know that I am truly blessed Everyday I love you And I'll give you my best Everyday I love you

Anmeld

11. maj 2008

Astrid P

Hvis jeg på nogen som helst måde havde kunnet, så ville jeg have sunget den her for Anders da vi blev gift:

http://www.youtube.com/watch?v=k-_yruSIKFw

Men efter jeg er blevet mor er jeg blevet en værre tudemarie... Så snart jeg føler noget er jeg nødt til at græde, og det harmonerer ikke så godt med sangstemmen...

KH Astrid

Anmeld

11. maj 2008

Tut

Astrid P skriver:

Hvis jeg på nogen som helst måde havde kunnet, så ville jeg have sunget den her for Anders da vi blev gift:

http://www.youtube.com/watch?v=k-_yruSIKFw

Men efter jeg er blevet mor er jeg blevet en værre tudemarie... Så snart jeg føler noget er jeg nødt til at græde, og det harmonerer ikke så godt med sangstemmen...

KH Astrid

Ih, den er så skøn.... Jeg vil straks sende en sms til min veninde :D

Det er hendes storesøster der skal giftes til Juni, og det er en meget musikalsk familie, så hun vil synge en sang for sin mand.

Det synes jeg er en rigtig sød tanke.

Mette - der ikke har en tone i livet :D

Anmeld

11. maj 2008

birgittemarie

Min veninde sang Du er... for manden til sit bryllup med tårer og det hele og det var så smukt (L)
Kh Birgitte

Anmeld

11. maj 2008

Nadi

Ja jeg ville også have foreslået "Du er" men ellers er der jo Shania Twain "From this moment", den skrev hun jo til hendes egen mand da de blev gift. Så den passer ihvertfald til et bryllup, og er rigtig sød og romantisk (L)

Du kan også gå ind på den her hjemmeside, så får du en liste over romantiske sange + tekst.

http://www.romantic-lyrics.com/wedding/wedding-son gs.shtml

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.