Hvornår pokker holder de op med at sparke alt af??+ lidt andet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. maj 2008

Muffinmus

Bliver vanvittig når han skal sove andre steder end sengen...der har han jo sin sovepose ,men den kan ikke bruges i vognen eller andre steder.
Sommerdynene kan han ikke holde på sig, ej heller tæpper eller adnet godt.
2 sek efter er det losset af.
Nøj hvor jeg glæder mig til han selv kan tage dyne på hvis han fryser eller smide den hvis det er varmt.
Hader det her for det er svært at klæde ham på hele tiden.
Og.....Når man nu ikke kan have dem kravleden i shorts når de er for små til at gå selv, hvad dælen gør man så når det er varmt og de vil mosle rundt..han skraber jo knæene på ALT.

Hvorfor sevan er han så krop umulig med rugbrød og meget andet mad hos os, men hor DP ryger det hele bare ned vupti...møg irriterende synes jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2008

ivfmarie

mht knæene, kan du så ikke beskytte dem med en sok unde tå? Mon ikke man lige kunne trække den op over som slags knæbeskytter?
Hvis min lade knægt var af kravle-typen, så ville jeg nok give det et forsøg...

Og hvad nu hvis du venter med at give ham tæppe/dyne på til han er faldet i søvn - mon så ikk det blir på?

Marie

Anmeld

10. maj 2008

linemus

Er ikke den store hjælp, men vil bare fortælle, at Sebastian også smed alt af sig. I tremmesengen lå han så uroligt, at han var et nyt sted, hver gang vi så til ham. Vi havde en ekstra babydyne (to, da han skiftede til juniordyne), som vi lagde på ham, når han lå ovenpå den anden. Og det er faktisk først nu efter han er fyldt 3 år, at han ikke hele tiden sover uden dyne. Nu vil han gerne puttes under den om aftenen, og når vi kigger til ham senere, og om morgenen, men han ender alligevel altid ovenpå dynen, fordi han roder sådan rundt...

Anmeld

11. maj 2008

Muffinmus

Ej...det må du sgu ikke sige Line..det med de 3 år.. puha. Synes godt nok det er irriterende:-)
Mht sokkerne på knæene så kan han jo næsten lige så godt have lange bukser på:)
Hmm... nå, men vi må se om det bliver shortstid her hjemme en dag så:)

Anmeld

11. maj 2008

Monica

Hej.

Her kralver Gustav rundt i strømpe bukser. De er ikke specielt varme, og beskytter godt på benene... Synes ikke lige at shorts er til kravleknæ...av av

Monica

Anmeld

11. maj 2008

ka li ja

hahaha ja jeg vil jo sige ALDRIG!!! alexander har ALDRIG dyne på! han sover på den, men vi går ud fra at det er bare sådan han vil ha det. og han kan jo selv ta den på hvis han virkelig fryser.
hvis du klæder ham på til at han ikke skal ha dyne på, så skal du ikke bekymre dig om dynen smutter af. det gør vi. for jeg gider ikke bøvle med det, når det nu engang er sådan.

mht kravleriet, så køber vi knickers til arthur, så er det næsten kun bukserne dr blir slidt på. måske en ide?
ellers et tæppe under ham, eller ud på græsset.

karina som også har baby overalt efterhånden!!! han ligner en der snart selv kravler op i sofaen haha

Anmeld

11. maj 2008

Muffinmus

Ja, men det er dælme svært at holde ham et sted...under parasolen..han er ALLLE vegne.
Har masser af shorts men de må så vente til han kan gå, der går sikkert heller ikke for længe.
Ha ha...han kan kravle op af trapper nu men det må han sgu ikke. Opdagede det ude i haven da han vupti kravlede op af terrassen lige pludselig:)

Anmeld

12. maj 2008

MrsMartens

Her tjekker jeg David , når han er ude og sove, er han kold, lægger jeg dynen over ham, og virker han tilpas, lader jeg den ligge i fodenden af barnevognen!

Vedr. kravleben og shorts... David har i de sidste dage kun haft body på og babylegs! (http://www.babylegs.net) Det har været fantastisk!!!
8D

Anmeld

12. maj 2008

Loggidut

hmmm, jeg har altså også det prob. jeg kan under ingen omstændigheder holde en dyne på tif, det er helt sikkert, at kommer jeg med dynen, så hiver hun benene i vejret, og der bliver de til dynen er landet på hende, og så sparker hun den af...

hun har den ALDRIG på...jeg har opgivet for lang tid siden!

så her er ingen hjælp, sorry

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.