inseminering med donor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2010

dorthemus

ane-pigen skriver:

Jeg er blevet henvist til min gyn , til at blive insemineret med donor sæd - som enlig ,og er lige pludselig kommet i tvivl om hvad hun gør helt præcist? Er det som iui-d eller sprøjter hun bare sæden op?

Nogen af jer der har prøvet det , der kan svare mig på det? Og evt hvad kvalitet i valgte? Vil jo helst have så store chancer som muligt

Hvor lang tid skulle der gå fra i fik taget aids test og hepatitis osv - inden i måtte gå i gang?

Knus fra Ane

Ps. har først tid den 9 marts

Hejsa

Spændende med dine kommende planer  Jeg husker ventetiden som lang og fuld og forventninger. Jeg var først tilknyttet det offentlige som også dikterede diverse prøver og tests...som f.eks. hepatitis x 2, HIV og HSG. Fra henvisningen hos min læge til indkaldelsen på Riget ville der være gået ca. 3 ½ måned. Jeg sprang dog fra det offentlige, fordi jeg havde det bedre med at vælge en åben donor fremfor en anonym...og da jeg ikke "fejlede" noget fik jeg en tid hurtigt efter på Stork Klinik i København og blev insemineret og testede positivt 14 dage senere ...sjovt nok den dag jeg skulle have været til samtalen på Riget

Stork Klinik er et rigtig rart sted med en super hyggelig og meget omsorgsfuld stemning og jeg følte mig meget godt tilpas og fuldt forstået.

Pøj pøj med det hele og glæder mig til at høre om dit videre forløb

Dorthe

23 + 4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

ane-pigen

Mange tak for jeres søde svar.... har lige et spørgsmål mere...hvor lang tid går der inden man får svar på aidstest - hepatitis og de røde hunde? Bare om det er smartest at få dem taget inden jeg skal til samtalen ? Vil jo helst i gang så hurtigt som muligt - tålmodihed er nemlig ikke min stærke side hi hi.

Anmeld

31. januar 2010

Mutti2B

Der går ca en uge, men hvis du ikke har haft røde hunde og skal vaccineres, skal der gå min 3 måneder fra vaccine til du må blive insemineret.

Anmeld

31. januar 2010

dorthemus

ane-pigen skriver:

Mange tak for jeres søde svar.... har lige et spørgsmål mere...hvor lang tid går der inden man får svar på aidstest - hepatitis og de røde hunde? Bare om det er smartest at få dem taget inden jeg skal til samtalen ? Vil jo helst i gang så hurtigt som muligt - tålmodihed er nemlig ikke min stærke side hi hi.

Få taget dine prøver inden...du sparer tid og er ikke nødt til at vente yderligere når først samtalen er på plads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.