Jeg gik til lægen i midten af september. Fik taget alle mulige blodprøver. Fik henvisning til fertilitetsklinik i starten af november.
17. november havde jeg møde med læge på klinikken. Han valgte at lave en vandscanning med det samme for at se, om der var gennemløb - det var der 
Vi ventede på menstruation, der kom 30. november. Så fik jeg hormonstimulering (har pco). Havde to store fine æg d. 12. december og fik ÆL sprøjte.
14. december blev jeg insemineret med "IUI ready MOT 20" fra anonym donor, som havde højde, vægt, øjenfarve og hårfarve som ønsket.
Bliver du insemineret hos gynækolog, så kan du kun vælge anonym donor - og de vælger også kvaliteten af sæden. Det skal være iui ready, da du bliver insemineret direkte op i livmoderen.
D. 26. december - to dage før oprindelig testdag - testede jeg positiv (havde blødt lidt, så kunne ikke vente).
D. 18. januar var jeg til tryghedsscanning og fandt ud af, at jeg venter tvillinger 
Så hurtigt og let kan det gå - dvs. ret udfordrende at skulle være selvvalgt enlig mor til tvililnger, men dejligt, at de har hinanden, når de nu er undfanget på denne her ultramoderne facon.
Jeg skal scannes igen d. 2. februar. Dette da der var to, og man i nogle tilfælde ser, at den ene går til i løbet af disse her første uger.
Held og lykke med projektet.
PS: Jeg kan anbefale Copenhagen Fertility Center. De er hurtige og effektive (tænker ikke på min tvillingegraviditet - men at der ikke bliver aflyst scanninger - der bliver handlet med det samme!)