En dejlig dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

256 visninger
1 svar
0 synes godt om
10. maj 2008

linemus

Ja, nu spytter jeg indlæg ud, men jeg er også alene hjemme og venter på, at Signe sover helt (det gør hun vist nu...). Sebastian er med bedstemor og bedstefar i sommerhus, og Kasper tog på arbejde kl.16 og kommer først hjem tidlig morgen. Jeg har bare været så aktiv i dag. Især i forhold til, hvor dårlig jeg plejer at være til at tage mig sammen til at lave noget - har virkelig haft en periode, hvor alt husarbejde har steget mig over hovedet og hængt mig langt ud af halsen. Men nu skulle der ske noget. Sebastian blev hentet kl.8, pigerne ud i vognen kl.9 og den dertil hørende gåtur. Da de endelig sov og vi var hjemme, gik jeg igang med et længe ventet projekt: soveværelset aka pulterkammer. Da vi flyttede ind, blev det rummet, hvor alt det vi ikke vidste hvor skulle være kom ind, og siden er der bare fyldt på. Vi skulle jo sove sammen med pigerne i starten og senere flytte ned i soveværelset... det har vi så gerne villet længe nu. Jeg har i dag fået ryddet det hele ud - simpelthen stablet det ind under trappen (+ smidt noget ud). Imorgen skal der så gøres rent og flyttes ind - det bli'r bare så dejligt (pt. sover jeg i gæsteværelset og Kasper på sofaen... hm...). Da Signe & Nanna så var ude til deres eftermiddagslur, gik jeg ud på terrassen for at sidde i solen. Jeg skal virkelig tvinge mig selv til at slappe af, især når køkkenet flyder, men det var virkelig det jeg trængte til. Blev så træt af et par træer, der stod foran terrassen og skyggede, så jeg svang lige saven og kom af med dem :D Og så ellers slænge mig i den røde liggestol, som Kasper købte til mig sidste sommer, men som jeg ikke kunne bruge pga. overvægt på maven ;) Og så faldt jeg i søvn... hm... blev heldigvis vækket af babyalarmen efter en lille time, ellers var jeg nok en kogt krebs ligenu. Sikke en sludder for en sladder :) Jeg har bare fået så meget energi af endelig at fået gang i et længe ventet projekt og så al den sol, lysegrønne træer, fugle der kvidre, alle duftene af hav, nåletræer, blomster osv. Ih, det hele sprudler af forår og snarlig sommer :) God pinse til jer alle :) Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2008

ivfmarie

Ahhh Line... en dejlig sommerdag!

Jeg tænkte lidt selv at skrive netop sådan et indlæg - om hvor dejlig en dag vi har haft. Men jeg tror bare jeg vil skrive:

Livet er bare bedre om sommeren 8D

Marie - der tydeligvis har siddet med siden til solen i dag >(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.