Så blev jeg også faster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. maj 2008

linemus

Min bror har lige fået deres nr. 2. En lille Erik :) Det har været nogle spændende dage, for vandet gik i torsdags, og først her sidst på eftermiddagen kom han, så det har været en lang og sej omgang. Desværre bor de helt i Kbh, og vi er ikke helt så tætte, som jeg gerne ville det skulle være, så jeg kommer ikke lige til at se ham foreløbig. Men i går var jeg i Hobro på barselsvisit hos en god veninde for at se hendes lille nye datter på kun 2,5 uge. Nøj, hvor er hun nuttet :) Nu er jeg vist kommet mig over den værste spædbarnsforskrækkelse, nu hvor pigerne er blevet så store og det hårdeste er kommet på afstand (har bare været SÅ anti-skruk, men har jo også haft nok at se til), så nu kan jeg igen nyde synet af sådan en bette en. Så længe jeg ikke skal ha' hende med hjem :S Knus Line - der brænder efter at være faldet i søvn i eftermiddagssolen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2008

bette

hehe dejligt med sådan en familie forøgelse..
du kan jo altid få tilsendt et billede.. indtil i engang ses igen;)

av så ligner du da vist nok en hummer nu.. puha her har da været mega varmt.. så kunne ikke forstille mig andet...

heidi som kun har brune arme.. og fjæs

Anmeld

10. maj 2008

BellaT

Tillykke faster.:D Med den lille nevø, Erik. Godt at han da endelig kom ud. Sikke en omgang.

Knus fra Helle...

Anmeld

11. maj 2008

Lise

Tillykke fra faster Lise til faster Line ;)

Anmeld

11. maj 2008

ka li ja

tillykke med den nye titel til dig også:D
ja en skam dt er så langt væk, så tager man jo ikke bare på et lille hyggevisit
men ja jeg har også lige set en bette trold p 3000g og hold op jeg syntes han var mikro!! blev overhovedet ikke skruk, men forbavset over at børn kan være så små!!!!
mine unger har vejet 4 og 4.5 kg så vildt nok!

Anmeld

11. maj 2008

Marco2

Tillykke med det.

I fredags fik min veninde en lille dreng. 3370 og 52 cm. Han blev taget ved planlagt kejsersnit, men måtte en tur på børneafdelingen efter fødslen for at få hjælp til vejrtrækningen. De har det alle godt nu.

Men fik helt tårer i øjnene da de sendte de første billeder af ham. Kors hvor er han dejlig. Og sååååå lille. Har de virkelig været så små, de banditter??

AG - som glæder sig til vi får lov at se den lille nye knægt

Anmeld

12. maj 2008

Loggidut

[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Min bror har lige fået deres nr. 2. En lille Erik :) Det har været nogle spændende dage, for vandet gik i torsdags, og først her sidst på eftermiddagen kom han, så det har været en lang og sej omgang. Desværre bor de helt i Kbh, og vi er ikke helt så tætte, som jeg gerne ville det skulle være, så jeg kommer ikke lige til at se ham foreløbig. Men i går var jeg i Hobro på barselsvisit hos en god veninde for at se hendes lille nye datter på kun 2,5 uge. Nøj, hvor er hun nuttet :) Nu er jeg vist kommet mig over den værste spædbarnsforskrækkelse, nu hvor pigerne er blevet så store og det hårdeste er kommet på afstand (har bare været SÅ anti-skruk, men har jo også haft nok at se til), så nu kan jeg igen nyde synet af sådan en bette en. Så længe jeg ikke skal ha' hende med hjem :S Knus Line - der brænder efter at være faldet i søvn i eftermiddagssolen...[/citat] åhhhh tillykke med det...det er da fedt med en ny titel...

Anmeld

12. maj 2008

Ny mor

Ej, hvor det myldre frem med små fætre - TILLYKKE til jer med lille fætter Erik :D
knus Birgitte

Anmeld

12. maj 2008

linemus

Tak for det allihop (ja, hans mor er svensk). Jeg har netop lige fået billeder på mail, og han er bare SÅ lækker :D

Anmeld

12. maj 2008

Tynen

Tillykke Line! :)
Sikke mange nyfødte der kommer her i tiden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.