Vi overvejer barn nr. 3 .......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

MoarTil4

mamalicious skriver:

Vi tænker at få barn nr. 3... Vil gerne hører hvilke overvejelser i gjorde jer- positive og negative... - Og hvad det reelt gjorde ved jeres familie at få barn nr. 3?? - Vores børn er 10 og 7 år, så der er pænt langt imellem dem, hvis vi beslutter det...... Men ønsker sådan at vores ønske om hjemmefødsel endelig kan blive opfyldt , og være den perfekt afrunding !! )

nr. 3....tja hvis I begge er enige, og har ressourcerne, så kast jer endelig ud i det.

Vores nr. 3 er nu 7 måneder, hun har 2 storesøstre på 11 og 9 år, og de forguder hende.

Det har virkelig været en positiv oplevelse hele vejen igennem. Så hvis I ikke allerede har kastet jer ud i det, så overvej bare at gøre det

hilsen Mette  Mor til 3 dejlige piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

mamalicious

MetteMorTil3 skriver:

nr. 3....tja hvis I begge er enige, og har ressourcerne, så kast jer endelig ud i det.

Vores nr. 3 er nu 7 måneder, hun har 2 storesøstre på 11 og 9 år, og de forguder hende.

Det har virkelig været en positiv oplevelse hele vejen igennem. Så hvis I ikke allerede har kastet jer ud i det, så overvej bare at gøre det

hilsen Mette  Mor til 3 dejlige piger

Hej hej... Vi har ressourcerne, men ikke økonomien!! Ikke at vi ikke ville kunne klarer det, men det vil blive noget stramt!!! Desværre er min mand til og fra..... Men dejligt at hører fra dig !!!!

Anmeld

19. april 2010

MoarTil4

mamalicious skriver:

Hej hej... Vi har ressourcerne, men ikke økonomien!! Ikke at vi ikke ville kunne klarer det, men det vil blive noget stramt!!! Desværre er min mand til og fra..... Men dejligt at hører fra dig !!!!

Måske synes din mand at det var hårdt og krævende dengang jeres børn var små? Og ja...man starter jo igen fra bunden med blesktift og alt det som høre med.
Et af dine argumenter kan være, at I denne gang er flere hænder om den lille ny. At have store børn synes jeg bestemt har været en fordel for os. Og jeg var selv i tvivl om hvordan de ville tage, at skulle have en lillesøster, men de blev superglade for at høre det.
Vores 2 store piger på 9 og 11 år hjælper rigtig gerne til, så det er en dejlig aflastning. Det føles virkelig nemt med vores nr. 3, og det er noget som vi har kunnet dele alle sammen i familien.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.