Så skete det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2008

ka li ja

tillykke med ham.
krydser fingre for det hele går som det skal.
en skam i ikke kom i fårup hihi;) du havde du ligesom forberedt dig:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2008

Kaufie

Tillykke med nevøen - bette pus - ønsker ham alt det bedste.

Anmeld

11. maj 2008

Lise

Kære Alle,

Tak for det :) Mikkel har klaret sit første døgn rigtig fint. Han har ligget med CPAP men havde det ude i nat, hvilket gik ok. Men han fik den dog på igen... Desuden har han været ude og ligge på sine forældres bryst(er?) ad flere omgange. Så det skal nok gå med ham - han skal bare vokse sig stor og stærk så han snart kan komme ud af kuvøsen :)

Lise

Anmeld

11. maj 2008

Astrid P

Tillykke til faster Lise.

Herligt at det første døgn er gået godt, det er jo lovende for fremtiden... Al held og lykke og god vind til den lille mand!

KH Astrid

Anmeld

11. maj 2008

Tut

Lise skriver:

Kære Alle,

Tak for det :) Mikkel har klaret sit første døgn rigtig fint. Han har ligget med CPAP men havde det ude i nat, hvilket gik ok. Men han fik den dog på igen... Desuden har han været ude og ligge på sine forældres bryst(er?) ad flere omgange. Så det skal nok gå med ham - han skal bare vokse sig stor og stærk så han snart kan komme ud af kuvøsen :)

Lise

Ih hvor er det dejligt at høre Lise :D

Knus

Mette

Anmeld

11. maj 2008

Juniors mor

Tillykke med den nye fine tittel:D. Dejligt at høre, at han klare sig godt, selvom han er et bette pus. Håber det hele fortsætter med at gå så godt og masser af lykkeønskninger til hele familien.
-Helle, der venter på at blive moster til oktober :)

Anmeld

11. maj 2008

Susan1978

Lise tilykke med faster titlen..

jeg håber at din nevø har fighter vilje.

Al held og lykke til dine Bror og kone.

Jeg vil bare lige sige at kan du huske Heidi som fødte sine tvillinger for tidligt, de havde samme størrelse som Mikkel.

Og de er i dag nogle dejlige drenge. Ja de er måske ikke så hurtige.. men de kan jo det Emil kan og det passer jo med det de skulle ha kunnet hvis de var blevet født til terminen.

Så al held og lykke til jer og Mikkel. (L)

Anmeld

12. maj 2008

Loggidut

aj er han kommet den bette fyr?

og så lige når mit net ikke vil mere?

jeg krydser fingre for han er lige så stærk som det virker til, og at alt kommer til at gå godt for ham...

der er blevet født meget mindre børn end ham, som har klaret sig helt flot, så jeg tror på han nok skal blive stor og stærk!(L)

stor tillykke med din lille nevø, jeg glæder mig til at høre mere om hvordan han har det.

og hurra for at din bror har fået lidt godt vind i sejlene...jeg krydser fingre for at alt kommer til at gå godt for dem!(H)

Anmeld

12. maj 2008

Ny mor

Åhh, Lise, godt det går fint, trods alt, med den lille nye nevø!!!! STORT TILLYKKE med din nye titel !!!!!!!!!!!! Hvor skønt at Simon får en fætter så tæt på aldersmæssigt ;)
(H) Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.