Hvad er det for en sang ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.708 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. maj 2008

Anja

De sidste par dage har Jonas sunget noget af en sang som jeg ikke kan identificere.

Han synger: "Huga haga, huga haga, how how how" Han gentager det, men han siger han ikke kan huske, hvad man ellers skal synge. (aner ikke lige hvordan det staves, men det er vist noget der skal lyde som en indianer)

Nogen der kan hjælpe ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2008

linemus

Ih, hvor irriterende - jeg kan simpelthen høre det for mig, men jeg kan ikke huske mere, end det du skriver, eller komme i tanke om, hvad det er for en sang. Er ved at blive vanvittig 8D Håber der er andre, der er mere behjælpelige...

Knus Line - der vil tænke på det hele aftenen...

Anmeld

10. maj 2008

Rasmine

Ku det være fra Jungledyret Hugo?

Anmeld

11. maj 2008

ka li ja

i mit hovede så er det den der spejder sang- tjekker lekker tjekker lekker tjav tjav tjav.
har ingen ide om hvordan deet staves, så jeg har stavet det som jeg siger:D

det kan da også være at drengen ikke kan huske mere af sangen fordi der ikke er mere af den!
MÅSKE SAGDE DE SÅDAN I BØRNEREN DA DE DANSEDE(pis caps) rundt om en totem pæl!

Anmeld

11. maj 2008

linemus

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] i mit hovede så er det den der spejder sang- tjekker lekker tjekker lekker tjav tjav tjav. har ingen ide om hvordan deet staves, så jeg har stavet det som jeg siger:D det kan da også være at drengen ikke kan huske mere af sangen fordi der ikke er mere af den! MÅSKE SAGDE DE SÅDAN I BØRNEREN DA DE DANSEDE(pis caps) rundt om en totem pæl![/citat] Du ka' selv være tjekker lækker, Karina :P Det er i hvert fald ikke den (tjikkerlikker..). Knus Line - gammel spejder

Anmeld

11. maj 2008

ka li ja

lol ups.....:$ ja hvad ved jeg jeg var ikke spejder længe hihi
man er vel lidt indianer når man laver bål og sårn!!8D

Anmeld

11. maj 2008

ka li ja

aj jeg tænker over det endnu....
synger indianerne i peter pan ikke sådan når de danser rundt om bålet da de har fanget tiger lilly??

Anmeld

11. maj 2008

linemus

Ha ha - jeg har også tænkt over det hele dagen. Har spurgt min mor og endda Sebastian, men der var ikke den store hjælp at hente...

Anmeld

12. maj 2008

Anja

Tak for budene !

Nej, spejder sangen er det i al fald ikke. Ved ikke lige mht indianerne i Peter Pan ....

Det er bare møg irriterende, når man har fået en sang på hjernen og intet dukker op ! Tror jeg forsøger mig på ordet er frit ....

Anmeld

12. maj 2008

Loggidut

Mebach skriver:

Ku det være fra Jungledyret Hugo?

det ville også være mig bud...

eller en indi to indi tre indianer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.