Hvor ofte gør i rent?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

Diana...

Ranarupta skriver:

Eeeej, hvor er det pinligt!! 

Jeg absolut hader at gøre rent! Gør det næsten kun, når vi skal have gæster, men så bliver her godt nok også tilkaldt tornado og her skinner!!

(Jeg bilder mig selv ind, at grunden til at her ser ud, som her gør pt, er at jeg er slået totalt omkuld af total mangel på energi pga. kvalme/heftig opkast. At her ser ud, som her gjorde inden jeg blev gravid, er en helt anden sag!)

Mon ikke, at I kan gætte mit svar? 

Ha ha ha 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Diana...

Jamen jeg har svaret 1-2 gange om ugen.

Vi gør fast rent hver søndag altså hvor ALT bliver taget.

Men så støvsuger jeg hverdag og vasker gulv hver anden dag. Vi har 1 hund og 2 katte så der kommer jo hår hurtigere end jeg når og støvsuge  Og synes altså ikke det er lækkert at Lucas skal gå rundt på et beskidt gulv så gulvene bliver ordnet hverdag og resten hver søndag.

Knus 

Anmeld

2. februar 2010

oo

jeg er ærlig talt røvdoven når det kommer til rengøring. det kommer sådan i ryk herhjemme og primæt i eet stort ryk når der kommer gæster. vi bor langt fra venner og familie, så gæster er altid lig med overnattende gæster, og så skal der være rent men når jeg bare stener rundt med Søren er det lidt ligesom det med at komme i bad...man glemmer det bare, og så pludselig kan man ikke huske helt præcist hvornår man sidst var det

nu har jeg jo så heller ikke børn der trækker alt muligt med ind under skoene eller børn der sidder og leger på gulvet, og jeg tror at støvsugeren ville stå fast indenfor hvis vi havde børn, hvor den nu nærmere står fast ude i skurret

Anmeld

2. februar 2010

Ranarupta

Tjuhl skriver:

jeg er ærlig talt røvdoven når det kommer til rengøring. det kommer sådan i ryk herhjemme og primæt i eet stort ryk når der kommer gæster. vi bor langt fra venner og familie, så gæster er altid lig med overnattende gæster, og så skal der være rent men når jeg bare stener rundt med Søren er det lidt ligesom det med at komme i bad...man glemmer det bare, og så pludselig kan man ikke huske helt præcist hvornår man sidst var det

nu har jeg jo så heller ikke børn der trækker alt muligt med ind under skoene eller børn der sidder og leger på gulvet, og jeg tror at støvsugeren ville stå fast indenfor hvis vi havde børn, hvor den nu nærmere står fast ude i skurret

Årh, hvor fedt, at der er andre, der er lige så dovne!! 

Anmeld

2. februar 2010

RikkeR

Mumto3 skriver:

Jeg gør også rent dagligt. Det vil sige: brucheniche, toilet, håndvask. Deruodver støvsuger jeg og ordner køkkenet.

Et par gange om ugen vasker jeg også gulv (mellem 2-6 gange om ugen, efter behov)

Hold da op - det er vildt, synes jeg. Hvordan har du tid til andet så?

Anmeld

2. februar 2010

LouiseNielsen

Hejsa!

Jeg gør rent 1 gang i ugen hvor der bliver tørret støv af, støvsuget og vasket gulv i alle rum...

Støvsuger gør vi ellers hver anden dag herhjemme. Vi har trægulv, og der ses nullermændene hurtig, og jeg vil gerne her ser ordenligt ud hvis der skulle komme uventet gæster....

Kram

Anmeld

2. februar 2010

Mira0911

Gør rent 1-2 gange om ugen... Støvsuger hver dag... Har en hund der fælder meget...

Anmeld

2. februar 2010

Helle30

Vi har knapt 400 m2 bolig, så jeg koncentrerer mig om de rum, vi bruger dagligt. Det er min fornemmelse, at hvis jeg støvsuger hver dag, så er det ikke så galt at tage gulvvask og aftørring ca. en gang om ugen. Vi har 4 toiletter, men aftalen er blevet, at vi kun bruger de 2 + man BRUGER børsten, hvis det er blevet nødvendigt efter et toiletbesøg.

Jeg vil rigtig gerne have rengøringshjælp, når jeg starter arbejde efter barsel. Har også fået én anbefalet af en veninde, men fordi hun er så god, så er hun nærmest også booket helt op.

- Helle - som hverken elsker rengøring eller tøjarbejde

Anmeld

2. februar 2010

Lone Jakobsen

jeg er en af dem der ikke er alt for vild med rengøringen....så det er simpelthen efter behov. har svaret ca en gang om ugen, men nogen ting kan der sagtens gå længere imellem.

Anmeld

2. februar 2010

Mumto3

RikkeR skriver:

Hold da op - det er vildt, synes jeg. Hvordan har du tid til andet så?

Åh, nu er jeg jo så privilligeret at jeg går hjemme!!! -og det giver jo i sig selv en del tid. Derusover har jeg 3 små børn (den ældste er 5, snart 6år) og så et par størrelser gør det nødvendigt med en del rengøringen.

Når der har været dage hvor vi stort set ikke har været hjemme, kan jeg se hvor stor en forskel det gør om man er hjemmer eller ej. Dage hvor vi ikke ahr været hjemme, ja, der er det heller ikke nødvendigt hverken at rydde op eller gøre rent, for der er ikke blevet rodet til og der er ikke blevet beskidt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.