Hvor ofte gør i rent?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

Ann-

vi har også hund, der skal støvsuges hverdag for der ikke er alt for mange hår på gulvet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

laila78

Altså vi arbejder begge 37 timer, så der bliver kun gjort rent 1 gang i ugen her hos os.. (støvsuge, gøre toiletter rene osv. tilgengæld vasker vi endnu sjældnere gulv

Vi går vist bare ikke så højt op i det..

KH Laila

Anmeld

1. februar 2010

Tjuls

Jeg har svaret mere end 2 gange i ugen..

Det er dog ikke hovede rengøring hver gang, og jeg finder ikke rengøring eller oprydning videre tiltalende, men jeg finder rod og snavs endnu mindre tiltalende..

Anmeld

1. februar 2010

Sulajma

Jeg har svaret mere end to gange om ugen.

Hvis støvsugeren ikke komme frem hver dag, så i hvert fald hver anden.

Er vokset op i en næsten pinligt rent hjem, og jeg ELSKER at komme hjem til mor, hvor alt er rent og pænt.
Men alt med måde, det skal jo ikke tage overhånd.

Man skal ikke gøre rent, men holde rent !

Anmeld

1. februar 2010

frk Jensen

Alt for sjældent

Lige i tiden gider jeg det bare ikke, så hellere smide mig på sofaen med marcus. Vasketøjet hober sig op, gulvet trænger til at blive vasket... Lokummet trænger til en overhalning...

MEN.... På fredag har jeg fri HEEEELEEE dagen ( på nær når jeg skal op til sabina og rode og reagere i hendes køkken og lave BABY.DK kage til søndag )
SÅ skal der bare gøre rent, ryddes godt op og gøres klar til søndag.
GOD musik i mp3éren og så bare igang.. Synger ikke så godt, men hva pokker det er kun underboen der kan høre mig ( håber jeg da )

Knus Betina

Anmeld

1. februar 2010

frk Jensen

Alt for sjældent

Lige i tiden gider jeg det bare ikke, så hellere smide mig på sofaen med marcus. Vasketøjet hober sig op, gulvet trænger til at blive vasket... Lokummet trænger til en overhalning...

MEN.... På fredag har jeg fri HEEEELEEE dagen ( på nær når jeg skal op til sabina og rode og reagere i hendes køkken og lave BABY.DK kage til søndag )
SÅ skal der bare gøre rent, ryddes godt op og gøres klar til søndag.
GOD musik i mp3éren og så bare igang.. Synger ikke så godt, men hva pokker det er kun underboen der kan høre mig ( håber jeg da )

Knus Betina

Anmeld

1. februar 2010

Mig med maven

Jeg er en af de få der har stem mindre en en gang om mrd.

Det er ikke fordi der ikke bliver gjort rent hjemme hos os, men det er min mand der gør det.

Så det er yders sjældent at det bliver mig...

Han gør tilgengæld rent hver dag, altså en rum hver dag, sådan at der altid er lækkert!

SKØNT med en mand der gider!

Anmeld

2. februar 2010

Ranarupta

Eeeej, hvor er det pinligt!! 

Jeg absolut hader at gøre rent! Gør det næsten kun, når vi skal have gæster, men så bliver her godt nok også tilkaldt tornado og her skinner!!

(Jeg bilder mig selv ind, at grunden til at her ser ud, som her gør pt, er at jeg er slået totalt omkuld af total mangel på energi pga. kvalme/heftig opkast. At her ser ud, som her gjorde inden jeg blev gravid, er en helt anden sag!)

Mon ikke, at I kan gætte mit svar? 

Anmeld

2. februar 2010

qp

Herhjemme er gulvene altid rene pga. lillemanden - han er jo på gulvet hele tiden og kan sagtens finde på, at proppe alt muligt snask i munden hvis jeg ik holder det rent... Og så fælder jeg jo også vildt meget hår og det er bare ikke skide lækkert, at have liggende.

Ellers vasker jeg wc, tørrer reoler af osv engang om ugen.

Anmeld

2. februar 2010

lotte32

Nu er rengøring ikke lige det der bliver prioriteret højest herhjemme, jeg gør rent når det trænger, ca. én gang om ugen tørrer jeg støv af, støvsuger og vasker gulve, men der kan også nogle gange gå halvanden uge, og andre gange mere end én gang om ugen... afhænger meget af vores ugeplan, og hvor beskidt der er... det bliver gjort når det trænger og jeg har tid/overskud og ikke på bestemte dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.