åhhh, - en af de dage hva?? Øv Trine!!! men hold ud, når først du har slugt kamelen, så ser du meget mere klart. Du skal nok blive glad, og det er jo bare sååå fantastisk at der er hjælp på vej.
Jeg har jo endometriose, og har vidst det siden jeg var 20 år. Og ved du hvad, det er "bedre" at i ved hvad problemet er, end at være 100% ufrivilligt/uforklarligt barnløse.... nu er der i det mindste en forklaring og hjælp at hente... Jeg kan fortælle at jeg først blev gravid i efter jeg fik fjernet mine æggeledere, og ham der opererede mig sagde at jeg aldrig var blevet gravid med dem - og så er man altså glad for de blev fjernet, og der er icsi-hjælp at hente.. hold ud!!!
ved godt det er hårdt, vi prøvede i 6 år før der skete noget - dit og sørens forhold er så stærkt, og det i skal igennem vil bringe jer tættere sammen- og i løbet af året kommer de 2 streger - jeg er ikke i tvivl. Processen i det kan være hård - for mig var det de 14 dage inden blodprøve... og det er ikke fedt at få de æg ud, men det er så professionelle folk der udfører de ting, så det skal nok gå...
tør øjnene søde dig, det skal nok gå. Find balancen med at sørge og at leve. Jeg sagde ofte til mig selv: Nu hyler jeg og skælder ud - bagefter gør jeg noget for mig selv, eller vi gjorde noget sammen. Man bliver jo heller ikke gravid af at sidde i sofaen og græde - det var den filosofi jeg levede efter - og det virkede her...
Jannie
Anmeld