nu har jeg talt med min fertilitetslæge og hun forklarede mig, at NU er en HSG undersøgelse fuldkommen ligegyldig, for ved min graviditet udenfor livmoderen (den sad i venstre æggeleder) påviste vi at der ER noget galt med mine æggeledere. Hun foreslog dengang at jeg gik direkte videre til IVF, men det nægtede jeg og kørte istedet 5 IUI behandlinger til, og nu sagde hun idag, at en HSG undersøgelse ikke ville hjælpe mig overhovedet. selvfølgelig kan jeg i teorien blive naturligt gravid, men hun mener, at jeg har de allerbedste chancer for normal graviditet ved IVF, så det skal vi til..nu. de har så enormt travlt derinde, så de kunne ikke love de kunne tage os i behandling, men det værste der kan ske er, at jeg skal vente en måned med at tilmelde mig.
hun spugrte mig, om det var fordi jeg var bange for IVF'en og jeg var bare lige ved at begynde at hyle i telefonen, for det ER jo derfor jeg sidder og finder på alle mulige undskyldninger for liiiiige at lave noget andet først. overspringshandlinger i forhold til IVF
men nu er det altså nu, der er ingen vej udenom længere og jeg HAR også accepteret det...tror jeg.
hun sagde, for at være sød, at hun ville sørge for jeg fik så meget smertestillende ved ægudtagning at jeg ikke ville kunne huske mit eget navn (men jeg er nu ret god til slemme smerter, så jeg ved ikke hvorfor det skræmmer mig så meget!)
Anmeld