God pinse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. maj 2008

Kaufie

Jeg vil lige ønske jer alle en god pinse! Det bliver jo et herligt vejr til udflugter med de små....

Her byder weekenden på noget så underlig en kombination som en begravelse lørdag og en barnedåb søndag - den ene bæres ud - den anden bæres ind - det er da smukt.

Det er min kære gamle morfar på 92, der endelig fik fred i tirsdags - kræften fik for alvor tag i ham lørdag middag - og siden da har mine forældre og mors 3 brødre+koner våget over ham på skift 24/7 - hjemme hos mine forældre. Det er smukt - desværre var min mor kørt en lille tur da det endelig skete :-(

Ellers er alt vel her - arbejdet tager godt nok på kræfterne og overskuddet, så der blot er lidt leg i mor de par timer fra jeg kommer hjem til William er puttet - så er lyset godt nok ofte slukket. William er superglad for sin dp - så det er bare skønt.

Ha nu en dejlig forlænget weekend

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2008

Sille(smil)

Og god pinse til dig:D

Håber at det bliver to smukke begivenheder du skal til i pinsen.

sommersmil herfra

Sille

Anmeld

10. maj 2008

bette

god pinse dig dig også... hvor er det bare flot du ser sådan på det.. mth begravelse og barnedåb..

heidi som misunder din tankegang;)

Anmeld

10. maj 2008

ka li ja

ja god pinse
og go begravelse(hvis man kan sige det)man må sige at du tager det flot.
og go dåb i morgen

vi har lige haft overnattende gæst, en dreng på 5 som spørger: hvad er pinse??
hmmmm ja n er jeg ikke så stærk i biblen, og gad ikke lige finde den frem, så er der nogen her inde der lige kan opsumere.. opstod han nu, eller hva skete der??

i dag skal vi til fødselsdag ved min svoger, det skal nok blive hygge.
og så har jeg gjort noget jeg havde SVORET JEG ALDRIG VILLE GØRE, jeg har købt ens knikers og tank top til drengene... og det er bare såååå sød, glæder mig til de får det på.. jaja man har en holdning til man får en ny!!!

og så er det ellers bare at få nydt det lækre vejr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.