For faen Lars...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. maj 2008

Monica

I dag da Lars sad og badede Gustav, kiggede lars væk i 2 sek mens Gustav havde travlt med at kigge/hænge ud over kanten (af babybadekaret) Og vupti Gusse banker bøtten ned i sten gulvet, bløder lidt fra læben og en kæmpe bule vokser frem i panden...>(

Jeg blev bare sur - giv mig ham... Ved godt at det var uretfærdigt, men blev sgu da helt - du får ALDRIG lov til at bade ham mere... Det gik hurtigt over, holdt lidt is på bulen, men havde mest lyst til kære direkte til vagtlægen...

Moni - hønemor(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2008

Rasmine

Monica skriver:

I dag da Lars sad og badede Gustav, kiggede lars væk i 2 sek mens Gustav havde travlt med at kigge/hænge ud over kanten (af babybadekaret) Og vupti Gusse banker bøtten ned i sten gulvet, bløder lidt fra læben og en kæmpe bule vokser frem i panden...>(

Jeg blev bare sur - giv mig ham... Ved godt at det var uretfærdigt, men blev sgu da helt - du får ALDRIG lov til at bade ham mere... Det gik hurtigt over, holdt lidt is på bulen, men havde mest lyst til kære direkte til vagtlægen...

Moni - hønemor(L)

Stakkels Lars. OG Gustav!
-Det var jo ikke med vilje.
Men kan godt følge dig lidt; "TA DIG NU SAMMEN, HVOR MANGE GANGE HAR JEG IKKE SAGT DU SKAL KIGGE ORDENTLIG EFTER...???"

-Men han må dælme os selv ha haft det skidt?

Håber ikke Gus har fået hjernerystelse!

Anmeld

9. maj 2008

Mikkelmusen

Uhh jeg kender det alt for godt. Her er manden bare skide uopmærksom når han pusler hende. Jeg kan blive SÅ gal...

Stakkels Gustav. Håber han ikke er for medtaget (H)

Anmeld

9. maj 2008

Monica

Ved jo godt at det ikke var med vilje... Det er vist fint nu. Han sover (Gus altså:))) Men har da lyst til gå op ruske lidt i ham for at se om han har det godt... Men han virkede helt normal bag efter, så håber ikke at han har fået hjernerystelse...8(

Moni - nu lidt mere bekymret...

Anmeld

9. maj 2008

ivfmarie

øv, træls oplevelse...

Men det er nu lidt sjovt hvordan moderens skulderparti lige bliver tre meter bredt når hun kaster sig ind foran den uansvarrlige fader inden der går mere galt end det allerede er....

Marie - også hønemor

Anmeld

9. maj 2008

Tynen

Øv for en oplevelse!

For dælen, de mænd! ;)
Hvornår lærer de at de ikke kan multitarske, og derfor kun skal koncentrere sig 100% om den ene opgave de får :)

Forstår dig virkelig godt - Man bliver sgu lidt øf når de ikke gør det ordentlig :)

Anmeld

10. maj 2008

ka li ja

Monica skriver:

Moni - hønemor(L)

ved du hvad jeg havde garanteret haft det på samme måde.
men fra erfaring så VED jeg at han har lært noget af det!! så næste gang kigger han ikke væk:)
morten passede alexander da jeg var på arb, da alexander var 1 år. drengen gik rundt og faren var uopmærksom meget kort, fordi han skulle ha havregrøden ud af mikroen.
drengen hiiver fat i en borplade som står lodret( den skulle bæres på loftet) og den falder ned over hans lille fod, så det VOLD BLØDER, og det resulterede i at morten måtte ringe 112(han har ingen kørekort) da drengens tå hang og dinglede.. bvadr..
ved godt at jeres uheld var knap så voldsomt, men han har helt sikkert fået sig en lille opvågning.
og det sker.
men go bedring til lille gusse:D

karina også hønemor!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.