Monica skriver:
I dag da Lars sad og badede Gustav, kiggede lars væk i 2 sek mens Gustav havde travlt med at kigge/hænge ud over kanten (af babybadekaret) Og vupti Gusse banker bøtten ned i sten gulvet, bløder lidt fra læben og en kæmpe bule vokser frem i panden...>(
Jeg blev bare sur - giv mig ham... Ved godt at det var uretfærdigt, men blev sgu da helt - du får ALDRIG lov til at bade ham mere... Det gik hurtigt over, holdt lidt is på bulen, men havde mest lyst til kære direkte til vagtlægen...
Moni - hønemor(L)
ved du hvad jeg havde garanteret haft det på samme måde.
men fra erfaring så VED jeg at han har lært noget af det!! så næste gang kigger han ikke væk:)
morten passede alexander da jeg var på arb, da alexander var 1 år. drengen gik rundt og faren var uopmærksom meget kort, fordi han skulle ha havregrøden ud af mikroen.
drengen hiiver fat i en borplade som står lodret( den skulle bæres på loftet) og den falder ned over hans lille fod, så det VOLD BLØDER, og det resulterede i at morten måtte ringe 112(han har ingen kørekort) da drengens tå hang og dinglede.. bvadr..
ved godt at jeres uheld var knap så voldsomt, men han har helt sikkert fået sig en lille opvågning.
og det sker.
men go bedring til lille gusse:D
karina også hønemor!!
Anmeld