Ej, helt ærligt, igen igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. maj 2008

Rasmine

Andre som godt kunne blive fristet af at klikke på reklamen for Dating.dk, hvis der er et billede af en pæn ung mand??? (på forsiden) :( Har ikke gjort det, hvorfor sku jeg, har jo ham jeg skal ha' for resten af livet. ;) -Men kan ikke lade være med at kigge på de forskellige pics, og tænke: "Hmm... Han er godt nok lækker..." Mette - slem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2008

Mikkelmusen

ikke rigtig. Jeg synes de fleste af dem er for... pop-smarte at se på... eller alt for gamle :P

Anmeld

9. maj 2008

Rasmine

Chihuahuamus skriver:

ikke rigtig. Jeg synes de fleste af dem er for... pop-smarte at se på... eller alt for gamle :P

He he Hunni, måske for unge til DIG!!
;)

Synes nu der er nogle fine...

Slemme Henrik, hva er det da også for en reklame, vi skulle jo nødig blive fristet til at finde andre græsgange...
:P

Anmeld

9. maj 2008

Mikkelmusen

Ja det kan sgu godt være de er for unge... :D

Skal jo ha en mand og ikke en knægt med bruncreme i fjæset og perlekæde om halsen +o(

glemte lige at gymnasiehåret heller ikke er det der gør det for mig... :)

Anmeld

9. maj 2008

Mikkelmusen

Det her er hvad jeg mener, jeg IKKE gider kigge på... 8(

http://www.facebook.com/photo_search.php?oid=87119 36386&view=all

Anmeld

9. maj 2008

Rasmine

Chihuahuamus skriver:

Det her er hvad jeg mener, jeg IKKE gider kigge på... 8(

http://www.facebook.com/photo_search.php?oid=87119 36386&view=all

ENIG!

Anmeld

9. maj 2008

Anna-Rosa

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Andre som godt kunne blive fristet af at klikke på reklamen for Dating.dk, hvis der er et billede af en pæn ung mand??? (på forsiden) :( Har ikke gjort det, hvorfor sku jeg, har jo ham jeg skal ha' for resten af livet. ;) -Men kan ikke lade være med at kigge på de forskellige pics, og tænke: "Hmm... Han er godt nok lækker..." Mette - slem[/citat] JA HA!!!!! Jeg kunne SÅ godt tænke mig at få lov helt anonym at surfe rundt derinde...Jeg har en veninde, jeg lige har tvunget til at lave en profil derinde, og vi sad en aften og "tjattede" med alle de her forskellige mennesker og det var HYLESKÆGT! ikke fordi jeg overhovedet fristes til noget andet i mit liv end min skønne mand, men nysgerrigheden for at se hvad der ellers findes derude ...ik?

Anmeld

9. maj 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Andre som godt kunne blive fristet af at klikke på reklamen for Dating.dk, hvis der er et billede af en pæn ung mand??? (på forsiden) :( Har ikke gjort det, hvorfor sku jeg, har jo ham jeg skal ha' for resten af livet. ;) -Men kan ikke lade være med at kigge på de forskellige pics, og tænke: "Hmm... Han er godt nok lækker..." Mette - slem[/citat] aj jeg gjorde det en dag. og man skal være oprettet som bruger for at glo på dem. kedeligt! så jeg fik ikke luret alligevel:'(

Anmeld

9. maj 2008

Loggidut

næææ....egentlig ikke...jeg ser dem nærmest ikke, jo den anden dag fik jeg øje på en der lignede en jeg kendte...men slog tanken væk igen, og blev på baby...så nej bacon, i grunden er de der pop-tingester mig helt ligegyldige

Anmeld

9. maj 2008

Rasmine

Loggidut skriver:

næææ....egentlig ikke...jeg ser dem nærmest ikke, jo den anden dag fik jeg øje på en der lignede en jeg kendte...men slog tanken væk igen, og blev på baby...så nej bacon, i grunden er de der pop-tingester mig helt ligegyldige

Hvem siger at pop tingesterne er et hit?
Eller er det Dating.dk der er poppet?
-Synes da det er en fantastisk mulighed for at møde folk, hvis man har brug for det.
(Har kun prøvet det én gang, det er ikke lige mig, men det er da super...)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.