Flab, flab, flab!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

@spire

Eva skriver:

Men jeg tænker bare at når der er strækmærker er der tit ligesom for meget hud fordi den har være udvidet og der er jo ikke muskler i huden...forstår du havd jeg mener...

Mem håber for jer...

Knus..

Kan godt se hvad du mener, nu har jeg så heller ikke nogle strækmærker, hverken fra tidligere eller min graviditet (endnu i hvert fald) Og du har ret, der er ikke muskler i huden, men er det ikke forbundet...? Altså huden og musklerne...? sådan med sener eller noget tænker jeg...? - Ellers er den eneste vej ud af det jo en tommytuck? Eller hvad..:?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Ox.

Tror faktisk det har noget elasticiteten i huden at gøre nu jeg tænker mig om, så kan godt være mavebøjningerne ikke vil hjælpe det store ..

Men, det er værd at prøve

Anmeld

25. januar 2010

Honningblomst

@spire skriver:

Kan godt se hvad du mener, nu har jeg så heller ikke nogle strækmærker, hverken fra tidligere eller min graviditet (endnu i hvert fald) Og du har ret, der er ikke muskler i huden, men er det ikke forbundet...? Altså huden og musklerne...? sådan med sener eller noget tænker jeg...? - Ellers er den eneste vej ud af det jo en tommytuck? Eller hvad..:?

Jo...men hvis hudoverfalden pludselig er større end det der er under, så folder og flapper det jo...ligesom min mave her der var huden bare større i overflade end jeg havde mave til..

Knus...

Anmeld

25. januar 2010

Ox.

Eva skriver:

Jo...men hvis hudoverfalden pludselig er større end det der er under, så folder og flapper det jo...ligesom min mave her der var huden bare større i overflade end jeg havde mave til..

Knus...

Sådan synes jeg også min mave begynder at se ud, det er blevet meget "lag på lag" hvis det giver nogen mening ..

Anmeld

25. januar 2010

Honningblomst

Sussie&Lilje skriver:

Sådan synes jeg også min mave begynder at se ud, det er blevet meget "lag på lag" hvis det giver nogen mening ..

Det gør det....tror mange får sådan en lidt blødere mave, men den kan altså nå at samle sig meget sammen, det tager bare lige lidt tid...min kunne ikke, men jeg havde jo også født tre børn og tabt mig mange kilo tre gange, så skal den smadres....

Knus..

Anmeld

25. januar 2010

Ox.

Eva skriver:

Det gør det....tror mange får sådan en lidt blødere mave, men den kan altså nå at samle sig meget sammen, det tager bare lige lidt tid...min kunne ikke, men jeg havde jo også født tre børn og tabt mig mange kilo tre gange, så skal den smadres....

Knus..

Ja så godt dine før og efter billeder, det er jo helt vildt, men godt gået ...

Håber også selv på at smide en helt masse, men synes bare jeg mangler nogle rigtig gode og effektive øvelser, for det går noget langsomt ...

Anmeld

25. januar 2010

Honningblomst

Sussie&Lilje skriver:

Ja så godt dine før og efter billeder, det er jo helt vildt, men godt gået ...

Håber også selv på at smide en helt masse, men synes bare jeg mangler nogle rigtig gode og effektive øvelser, for det går noget langsomt ...

Kosten er det vigtigste...motion er altid godt og for alle..men for vægttab der er det primært din kost du skal have fat i....men det er sgu også svært nok jo..

Knus..

Anmeld

26. januar 2010

Ox.

Eva skriver:

Kosten er det vigtigste...motion er altid godt og for alle..men for vægttab der er det primært din kost du skal have fat i....men det er sgu også svært nok jo..

Knus..

Synes det er møgsvært, specielt når manden ikke kan lide nogle former for grønt og har et vanvittigt godt stofskifte, han drikker cola og spiser chokolade på dagsbasis, men prøver da så godt jeg kan, men jeg gider ofte ikke at stå og lave flere retter af gangen om aftenen, og laver jeg ikke mad til ham, så lader han helt være med at spise .. Pyha.

Og så hjælper det heller ikke meget at han sidder med colaen/chokoladen eller chips op i hovedet af en, ikke fordi jeg hopper med på den hver gang, men det sker da engang imellem.

Anmeld

26. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

uh ha ja, den er svær, da det er huden jo ikke? men altså hvis man træner musklerne vil den jo automatisk trække sig lidt.. måske ikke vildt men lidt..

altså de øvelser jeg laver hver dag, er at du:

Ligger dig på ryggen, og så laver du sådan en hoste bevægelse, og mærker med hånden hvor den muskel er, (den er langt nede), og så holder du den muskel imens du laver mavebøjninger, så træner du den nederste del af maven.. det er det eneste råd jeg lige kan give dig, og bruger det selv, og syntes det virker.. hpber du kunne bruge det ..

knus

Anmeld

26. januar 2010

DK

Som en anden skriver, så er den nemmeste måde at træne de nederste mavemuskler at ligge på ryggen, strække benene op i luften/"foster stilling" og så løfte numsen langsomt op og ned. Du kan mærke når det virker

Husk også at træne de skrå mavemuskler. Lig på ryggen med benene samlet og bøjet i knæene, så knæene er op mod hagen. Armene ud til siden. "sving" så benene fra side til side så de næsten rammer gulvet henholdsvis under din højre og venstre arm (håber du kan se det for dig...) Ellers kan man også lave de traditionelle mavebøjninger, og så bare lave dem "til venstre/højre" i stedet for lige ud!

Knus Ditte, der ALDRIG laver mavebøjninger, hehe. Dog vil jeg sige at det tager altså lige et lille halvt års tid før at hele maven, livmoderen og musklerne er tilbage på plads!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.