Hvad laver I med jeres mødregrupper??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.421 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

Nybagt mor

Ja - er netop startet op mødregruppe, og de andre kom med rigtig gode bud på hvad vi kunne lave af ture/ting sammen.

Blandt andet babysvømning, massage, babygymnastik, baby bio m.m.

Vil dog også rigtig gerne høre hvad I andre laver med jeres mødregruppe - bare til inspiration??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Pige2009

Ind til videre har vi ikke lavet noget sammen, andet end et cafébesøg. Vi mødes hos hver af os på skift, men har da også talt om at gå til sang/rytmik og babybio.

Der bliver skrevet rundt, hvis én skal noget.

Anmeld

25. januar 2010

4kløver

Ja her små hygger vi og snakker som en hel hønsegård vi er 3 piger og en dreng  har kun været afsted 2 gange så vi er ikke begyndt at snakke om hvad vi skal

Anmeld

25. januar 2010

DK

Pyhhh vi var heldigvis ikke så aktive. Kan slet ikke overskue at skulle mødes 8 kvinder med spædbørn til bio eller svømmehal, ha ha!!

Vi mødtes rundt hos de forskellige til boller, kage og kaffe, og så snaaaakkede vi!!

Det var det!!

Så mødtes jeg ved siden af med en eller to af dem, og lavdede de øvrige du nævnte!

Anmeld

25. januar 2010

ekzunz

Vi snakkede kun. Mødtes på skift hos hinanden - og der var altid en der tog brød med, så man ikke skulle stresse over det - og så hyggede vi ellers i 3-4 timer.

Vi var vist i baby-bio en enkelt gang nogle af os....

Anmeld

25. januar 2010

Lise

Vi snakkede bare  Vi mødtes en gang hveranden uge, og så pladrede vi løs i op til syv timer af gangen - det var pisse hyggeligt! Var sammen med to af dem så sent som igår, og vi snakker stadig løs (vores unger er 2½ nu).

Fire af os (vi var seks i alt) gik dog til noget motion sammen udover de sædvanlige møder, og vi var i babybio en enkelt gang. Og til et lagersalg... ellers var vi bare hjemme hos hinanden på skift og åd boller og drak kaffe i lange baner..

Anmeld

25. januar 2010

Nybagt mor

Vi er kun 4 i vores mødregruppe - 2 piger og 2 drenge, så er jo helt perfekt

Må indrømme at hvis ikke jeg havde de aftaler med mødregruppen - så ville jeg have svært ved at hive mig selv ud om formiddagen

Men hører rigtig gerne flere gode ideer fra jer!

Anmeld

25. januar 2010

LHB

hvad gør man egentlig for at komme i en mødregruppe? jeg er ikke lige nået så langt endnu, men tænkte da lige over det når nu i skrev om dem

Anmeld

26. januar 2010

DkzMariia

Har kun været afsted en enkelt gang, og der snakkede vi blot. Men vi aftalte også at vi skal igang med nogle ture. F.eks. en shoppetur, en tur i djurs sommerland til sommer osv osv.

Anmeld

26. januar 2010

TbCp

Nybagt mor skriver:

Ja - er netop startet op mødregruppe, og de andre kom med rigtig gode bud på hvad vi kunne lave af ture/ting sammen.

Blandt andet babysvømning, massage, babygymnastik, baby bio m.m.

Vil dog også rigtig gerne høre hvad I andre laver med jeres mødregruppe - bare til inspiration??

Vi snakkede bare. Mødtes hjemme hos en af os og hyggede os og snakkede. Vi var ikke ude og lave en masse sammen.  Det var dog også lidt svært da vi på det tidspunkt boede i en lille by hvor der ikke rigtig var noget at foretage sig, så vi skulle have været til Odense, hvilket var for besværligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.