lorte nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. maj 2008

bette

ja mikkel var oppe til kl. 22.. ville så putte ham hvilket gik nogenlunde.. men men men.. omkring kl. 00 vågnede han og skreg og skreg ligesom han plejer at gøre når han skal puttes.. agghhh bliver sindssyg.. !!! og han vil ikke have jeg trøster ham... så bliver jeg sku ked af det.. han skubber mig væk og kaster sig bagover.. grrrrrrrr
det er så frustrerende.. og han sov først kl. lidt over 02 snork!!!!!
er så træt af det.. især fordi jeg ved det ikke kan være kindtændernes skyld.. for sådan er han ikke om dagen.. (?)
er så lost ved ikke hva jeg skal stille op...

fra en meget frustreret mutter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2008

Loggidut

har du tænkt over at du måske skulle lade lyset brænde inde hos ham i en periode?

det kan måske være mørket som skræmmer ham?

jeg håber snart det stopper igen!

Anmeld

9. maj 2008

Rasmine

Du så sgu ellers frisk ud nede i byen... :)

Mette - som rendte ind i den Bette i Exit. Meget underligt at møde folk-uventet herfra Baby.dk, som man aldrig har set før, men som man alligevel føler man kender...
:-o

Anmeld

9. maj 2008

bette

Mebach skriver:

Du så sgu ellers frisk ud nede i byen... :)

Mette - som rendte ind i den Bette i Exit. Meget underligt at møde folk-uventet herfra Baby.dk, som man aldrig har set før, men som man alligevel føler man kender...
:-o

hehe uhhh ja det var lidt sjovt.. ked af min hjerne er lidt langsom.. ;)
men fedt at se folk irl.. har jo ikke rigtig mødt så mange herinde fra endnu.. hehe men i render vel ingen vegne.. ;) for resten flot pandehår:P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.