Kan jeres unger det der med tøj selv ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

Lene76

Viktor kan både ta tøj og sko af og på.... det gælder osse flyverdragt samt huen, lufferne driller ham lidt men han er blevet go......

tror du ik bare din dper han ment at han har godt af og øve sig..... jeg passer en pige på 22 mdr som osse selv kan ta tøjet af og på men ok de elsker osse og jeg med udklædningtøjet så de øver ofte....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

Tikki

Iza kan tage stort set det hele på og af....ikke altid det vender rigtigt, men det kommer på......men hun gider simpelthen ikke herhjemme. I børnehaven er hun supergod, siger de......det har jeg ikke opdaget. Herhjemme klæder jeg hende ofte helt på pga tidspres  Det gælder for rigtigt mange ting med Iza, at hun kan godt...hvis hun gider og vil

Anmeld

26. januar 2010

..

Smilla er ret god til det med tøjet, sko og støvler klarer hun helt selv, kan enddag lukke dem med velcro. Flyverdragten skal jeg lyne ellers tager hun den selv på, huen klarer hun også. Jeg er ikke så god til at lade hende klare det selv med at tage tøjet på men hun kan godt tage både bukser, body og bluse på.. Strømperne vil hun helst tage af men kan også tage dem på

Anmeld

26. januar 2010

Lene76

Lene76 skriver:

Viktor kan både ta tøj og sko af og på.... det gælder osse flyverdragt samt huen, lufferne driller ham lidt men han er blevet go......

tror du ik bare din dper han ment at han har godt af og øve sig..... jeg passer en pige på 22 mdr som osse selv kan ta tøjet af og på men ok de elsker osse og jeg med udklædningtøjet så de øver ofte....

hehe mener at dpungerne elsker at lege med udklædningstøjet hehe

Anmeld

26. januar 2010

Rasmine

Rasmus kan selv tage sine strømper af. Så hver morgen har vi en dreng med istapper på fødderne. (Han sover i øvrigt stadigvæk ikke med dyne)

Han kan ikke selv tage jakke på, for det er en anorak. Flyverdragt kan han "sætte sig på" og putte benene ned i. Så knækker filmen.

Når han skal i bad, kan han selv tage bukser af (hvis vi knapper dem op), og underbukser KAN han også selv tage af, men vi hjælper for det meste.

Men er der noget han kan, så er det at tage betrækket af sin pu'e!

Anmeld

26. januar 2010

Nadi

Anja skriver:

Jeg er sgu lidt nervøs for, at serviceniveauet er lidt for højt her hjemme, så jeg vil gerne høre ad, hvordan det står til hos jer?

Synes vores dp har antydet, at vi servicerer for meget

Hvor meget forlanger I af jeres juli07 guldklumper, at de skal selv, når det kommer til at klæde sig af og på og tage overtøj af og på ?

Jamen vi har egentlig ikke forlangt noget af Oliver, men han tager selv sit overtøj af, og hvis vi gør det for ham bliver han gal. Støvlerne kan han også hjælpe til med at ta af og på.

Han hjælper også til med at ta tøj på og af, men ikke så meget om morgenen for der skal det gå lidt tjept. Men når der er tid så hjælper han i form af, at han selv tager strømper på/af, trækker bukserne op/ned og trækker blusen ned.

Anmeld

26. januar 2010

Hyner

Emma kan faktisk det meste selv incl at kravle op i autostolen på mindre end 3 forsøg Det eneste vi hjælper med er faktisk at lyne jakke, trøje, bukser eller flyverdragt... Og nej hvor er det lækkert når de selv kan, især når vi nu starter forfra til maj

Krams Henriette

Anmeld

26. januar 2010

ka li ja

JEG giver arthur hele lortet på selv. han får som regel aldrig lov selv, for så syntes moren det går for langsomt

Anmeld

26. januar 2010

Rasmine

ka li ja skriver:

JEG giver arthur hele lortet på selv. han får som regel aldrig lov selv, for så syntes moren det går for langsomt

Anmeld

26. januar 2010

Monica

ka li ja skriver:

Næsten lige som mig... Men Gustav tager selv hue og flyver på, støvlerne vender altid forkert, så MOAR hjælper... Mens han tager overtøj på, så giver jeg bamse flyverdragt på (en gammel natdragt) og hue på. For bamse må ikke komme ud uden tøj, så bliver han forkølet mor...

Men mht tøj, så kan han selv tage det af men kun tage bukser og strømper på selv, tror jeg... Ved det faktiskl ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.