Anja skriver:
Jeg er sgu lidt nervøs for, at serviceniveauet er lidt for højt her hjemme, så jeg vil gerne høre ad, hvordan det står til hos jer?
Synes vores dp har antydet, at vi servicerer for meget 
Hvor meget forlanger I af jeres juli07 guldklumper, at de skal selv, når det kommer til at klæde sig af og på og tage overtøj af og på ?
WHAT Anja....
her må jeg virkelig sidde med åben mund!
Du har altid virket som den der var hamrende god til at skubbe ungerne ud i en fornuftig selvstændighed..og lige sådan et indlæg fra dig, kommer helt bag på mig!
Og ja her i huset er servicen altså også i top, og det fik vi bevist her før jul hvor Tif virkelig havde en lang sygsomsperiode...
da hun kom tilbage til DP, kunne hun hverken tage overtøj på eller andet...klart et tilbageskridt, for i DPén kunne hun.
Men det med tøj, det fikser mor og far da lige for hende, det er jo altså noget kun nemmere...
men dog vil jeg sige at når det kommer til at klæde sig af, når man skal i sit aftensbad, så får hun æren af at mosle med det selv, der er altså bedre tid til at træne det. Dog kræver det også lidt hjælp af og til.
Jeg tror altså ikke du gør noget galt, men til gengæld tror jeg at vi begge to kunne slippe styretøjet bare en anelse mere end vi har gjort.
HMMM, nemt for mig at sige, eftersom jeg ALDRIG har morgenræset med den bette.