Tøjvask

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

Loggidut

jeg nægter at udtale mig...men jeg var en af grundene til at klimatopmødet var nødvendig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Susan1978

Joan ( Smallie ) skriver:

Jamen nogen uger er der kun 4 og andre er der 7-8 men i snit er der omkring 6 vil jeg tro men jeg har også en stor vaskemaskine som jeg er rigitg glad for

Og ja så er vi jo lige 2 voksene og 2 unger og en hund

det er det samme her..

Anmeld

25. januar 2010

Louise mortil4

Vi er 2 voksne og 4 børn. vi har vel mellem 13 og 15 vaske på en alm uge hver 2 eller 3 uge kommer der så også 2 vaske med sengetøj også er der nok en vaske eller 2 mere når ungerne er syge og en gang i mellem vasker vi også dyner og hovedpuder, puha bliver da helt trat bare ved tanken.

Nå men på en god uge 13 og på en rigtig trals uge har vi/jeg 23 vaske  voldsomt.

Anmeld

25. januar 2010

Louise mortil4

Loggidut skriver:

jeg nægter at udtale mig...men jeg var en af grundene til at klimatopmødet var nødvendig!

Me to

Anmeld

26. januar 2010

Tynen

Loggidut skriver:

LOL!

Anmeld

26. januar 2010

Muffinmus

2 voksne og 2 børn, vasker mellem 1-2 om dagen..så mellem 7-12 vil jeg sige og ugen.

Anmeld

26. januar 2010

Rasmine

Pyha, her er den også oppe på 10+!

Men grunden til +'et, er at jeg er rimelig emsig med sengetøj og håndklæder. Sengetøj bliver skiftet en gang om ugen, på alle 4 senge. Og håndklæder (til hænderne) bliver skiftet hver 2. dag ca. Vores håndklæder kan vi godt bruge 3 gange, så ryger de til vask.

Og så er der jo lige klude/viskestykkevaskene. Her bruger vi vel 5-7 hvide vaskeklude om dagen + ca. 2 karklude. (Kan slet ikke have de der grumme karklude....   )

Mette - også bidragsyder til Co2 udslip, men dog nu med Neutral vaskepulver, som jeg btw synes vasker ok rent, men jeg mangler sgu duften

Anmeld

26. januar 2010

Monica

Vi vasker sengetøj min hver 2 uge - på alle dyner og barnevognen. Så det bliver til en del... Lars løber 2-3 gange om ugen, så jeg er spændt på at se mit resultat på søndag - for skal skifte sengetøj i weekenden og vasket flyverdragt... Så Møllebjergvej 24, var vist også en af top 10 punkter på topmødet

Moni - som overvejer en lur på fifaen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.