Tøjvask

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

Monica

Hej.

Måske dette spørgsmål burde komme på øffen, men kan bedre li jer

Hvor mange maskiner tøj vasker I om ugen? Vi er 2 voksne og 2 børn. Jeg tror at jeg vasker ca 10. Men har allerede vasket 3 i dag... Så har besluttet at tælle dem i denne uge... Tror jeg bliver overrasket.

Bær over med mig hvis I synes jeg går op i kedelige ting - jeg er på barsel...

Moni - som er meget træt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Mie A

Herhjemme er der også ca. 10 i gennemsnit om ugen! overvejer en vaskedame

Anmeld

25. januar 2010

Grynt

vi er 2 voksne og 2 børn med mellem 12 og 16 vaske om ugen. Fordi Freja har meget dårlig motorik spilder hun en del og derfor skal have mellem 2 og 3 sæt tøj på om dagen

Anmeld

25. januar 2010

BK

Vi har ca 6 maskinfulde som jeg prøver at klare i weekenden...

Anmeld

25. januar 2010

Anja

Vi vasker 6-7 maskiner om ugen 2 voksne og 3 børn.

Anmeld

25. januar 2010

Joan ( Smallie )

Jamen nogen uger er der kun 4 og andre er der 7-8 men i snit er der omkring 6 vil jeg tro men jeg har også en stor vaskemaskine som jeg er rigitg glad for

Og ja så er vi jo lige 2 voksene og 2 unger og en hund

Anmeld

25. januar 2010

Stumpen

vi er to voksne og to børn -hvor af den ene er baby og karsten har andet tøj på arbejde -som de vasker samt jeg går hjemme så i snit vil jeg sige 4-5 vaske..

Anmeld

25. januar 2010

Tynen

Jeg har gang i min 3. vask bare for idag - Og for at sige det mildt er der langt til mål endnu.
(Sådan går det når man holder "fri" i weekenden)

Tror vi vasker imellem 7 og 10 vaske om ugen, alt efter hvor flittig Stella er med at spilde og Paw er med at gylpe/tisse/skide på alting

Anmeld

25. januar 2010

Lene76

tror vi ligger på en 8-stykker, lidt mere hver anden uge for der er papdatteren der i weekenden også vasker jeg senge tøj.

vi er 2 voks. og 2 børn (3 børn hver anden weekend)

Anmeld

25. januar 2010

Nadi

Nu hvor jeg endelig er kommet i bund med det alm vask (har stadig en hel kurv med sengetøj) så har vi ca en om dagen, nogle gange to. Idag har vi vasket én gang. Tror også jeg vil tælle vores vask i den her uge, så kan vi sammenligne på søndag

Vel og mærke hvis ikke jeg føder en af de næste par dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.