Sutter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. maj 2008

Tut

Hej piger, Jeg sidder lige på navnesutten.dk for at bestille sutter med Noah's navn på til han starter i vuggestue... Men hvilke er bedst? dem med brun gummi, eller dem med klar gummi? Vi bruger dem med brun gummi nu, men det er fordi jeg ikke har set dem med klar gummi før... Hvad er forskellen? og hvad er bedst? Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2008

ka li ja

brun silikone, gennemsigtig gummi..... eller er det omvendt!!??
her gider arthur KUN de brune, har prøvet d gennemsigtige på et tidspunkt, men det ville han bare slet slet ikke!!
så hvis i er vandt til de brune så ville jeg for en sikkerhedsskyld købe dem:D

Anmeld

9. maj 2008

Tut

Super tak.

Jeg troede at det var noget nye de havde lavet med de klare gummidutter, og at det måske var fordi de skulle være bedre..

Men jeg bestiller dem med brun gummi :D

Gracias

Anmeld

9. maj 2008

Loggidut

hmmm...de er ret dyre, men jeg kunne nu også finde på at købe til tif...så er man da sikker på at dpéren kan hitte rede i dem!

god ide tut

Anmeld

9. maj 2008

ka li ja

de klare er lidt hårdere i det hvis du forstår. ja hold du dig til det du kender. :D

nå jeg vil ha støvsuget snart, vi får gæster i eftermiddag så her må gerne se lidt pænt ud inden :D
og så har jeg aftalt med mig selv at jeg skal i føtex i dag og købe marie sol tallerkener, dm har jeg ønsket mig så længe og nu er de billige.... eller billigere;)

Anmeld

9. maj 2008

Tut

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] hmmm...de er ret dyre, men jeg kunne nu også finde på at købe til tif...så er man da sikker på at dpéren kan hitte rede i dem! god ide tut[/citat] 3 stk. for 65 kr. Det koster dem jeg lige har bestilt, og det er da ikke voldsomt dyrt synes jeg. Jeg synes det er en super idé, for så ved dp'eren/pædagogerne hvis sutter der er hvis, og så stikker de ikke din unge en sut der tilhører en eller anden snottet unge, så din egen unge bliver syg :D Tut - der lige har bestilt 3 lyseblå sutter med "Noah Viholt" på :D

Anmeld

9. maj 2008

Loggidut

øøøhhh...så er det ikke lige den pris jeg har fundet....aj vent lige...

dem jeg har kig på koster 3 for 75...men jeg syntes nu stadig de er totalt fede!

Anmeld

9. maj 2008

Tut

Loggidut skriver:

øøøhhh...så er det ikke lige den pris jeg har fundet....aj vent lige...

dem jeg har kig på koster 3 for 75...men jeg syntes nu stadig de er totalt fede!

Så skal Tif da have sådan nogle sloggi ;)

Anmeld

9. maj 2008

Loggidut

jaaaaa....muligheden er der da...lol...tror da også godt manden kan se fornuften i det...

Anmeld

9. maj 2008

Tynen

Her bruger vi kun de brune.
Som Kaluha skriver, så er de gennemsigtige lidt hårdere i det end de brune.

Venter selv i spænding på at mine arriverer med posten :)
Det er virkelig den fede ide de har fundet der!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.