sengetid hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

DK

Hvis vi skal tidligt op (kl. 6.30-7) kommer Kirstine på 6 år i seng kl. 19.30.

Hvis vi skal sent op (kl.8.15-8.30)) kommer hun i seng kl. 20!

Vi læser lidt højt, og så slukker vil lyset og siger godnat til kl. hhv. 19.30-20.00

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Lone Jakobsen

DK skriver:

Hvis vi skal tidligt op (kl. 6.30-7) kommer Kirstine på 6 år i seng kl. 19.30.

Hvis vi skal sent op (kl.8.15-8.30)) kommer hun i seng kl. 20!

Vi læser lidt højt, og så slukker vil lyset og siger godnat til kl. hhv. 19.30-20.00

mine skal altid op på samme tid. men det variere meget hvornår de falder i søvn.

vi børster tænder og kysser godnat. de gider ikke godnat historie.

Anmeld

25. januar 2010

Kloster

Hej.

Rasmus på 12 år, kommer i seng kl 21. Han ligger så og læser til kl 21.30. Der skal der være ro og han skal sove nu.

Nicolaj på 10½ år kommer i seng kl 20.30 og ligger og læser til kl 21, hvor der skal være ro og sovetid.

Mads på snart 6 år, kommer i seng kl 19.30 og han falder ret hurtigt i søvn.

Hvis de store selv måtte bestemme sengetider, var Nicolaj vågen til kl ca 23 og Rasmus var vågen til kl 4 om natten. Rasmus er total A-barn og kan sagtens nøjes med få timers søvn.

De kommer alle op kl ca 6.10 på hverdage.

Dørerne bliver ikke lukket til deres værelser. Det gør jeg først, når de sover.

Anmeld

25. januar 2010

Lone Jakobsen

Kloster skriver:

Hej.

Rasmus på 12 år, kommer i seng kl 21. Han ligger så og læser til kl 21.30. Der skal der være ro og han skal sove nu.

Nicolaj på 10½ år kommer i seng kl 20.30 og ligger og læser til kl 21, hvor der skal være ro og sovetid.

Mads på snart 6 år, kommer i seng kl 19.30 og han falder ret hurtigt i søvn.

Hvis de store selv måtte bestemme sengetider, var Nicolaj vågen til kl ca 23 og Rasmus var vågen til kl 4 om natten. Rasmus er total A-barn og kan sagtens nøjes med få timers søvn.

De kommer alle op kl ca 6.10 på hverdage.

Dørerne bliver ikke lukket til deres værelser. Det gør jeg først, når de sover.

min datter ville også gerne være oppe hele natten....men vi havde egentligt valgt at reglerne sku være ens. nu er vi så begyndt at tage det op til vurdering....men om hun får lov til at rykke det en hel time...ja det finder vi ud af.

Anmeld

26. januar 2010

9510

Her hos os kommer Cecilie i seng kl  19.30-20 og lyset SKAL slukkes kl 20,30, hun skal op kl 6.

Jeg mener at hun skal have faste sengetider så hun kan være frisk til skolen, og ikke sidde og halv sove i skolen,, Jeg mener det er vigtigt at børn får en god nats søvn, det gør det nemmere for indlæringen..

Har været pædagogmedhjælper i en 0.kl og så MANGE børn i søvnunderskud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.