sengetid hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.008 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

Lone Jakobsen

jeg har en datter som med sine 10 år er begyndt at stille spørgsmålstegn ved ALT. lige nu brokker hun sig over sin sengetid. så til jer der har børn i den alder:

hvornår kommer de i seng?

skal de ligge i sengen efter puttetid, eller må de gerne lege?

bliver døren til værelset lukket?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Honningblomst

Min på 12 år styrer selv hvornår han vil i seng... ham på 7 år bliver puttet ved 20.30 tidenog der skal man sove og så skal han op klokken 7-7.30

Hvad tid putter du den selvstændige pige...

Knus..

Anmeld

25. januar 2010

memuffin

patrick kommer i seng kl 20 sharp.... og han skal sove.. ikke noget med at læse osv..

vi skal også op kl 6 så det er ikke for tidligt..

den der 10 års alder er til tider ved at drive en til vandvid med alt det trods

jannie, også med pre teenage-ramt familie

Anmeld

25. januar 2010

Lone Jakobsen

jamen lige nu bliver de 3 store puttet kl 20, men vi lukker ikke dørene, så hvis de ikke larmer må de godt lege indtil de selv får lyst til at gå i seng. hvis der er for meget larm så lukker vi dørene til deres værelser.

Anmeld

25. januar 2010

Lone Jakobsen

memuffin skriver:

patrick kommer i seng kl 20 sharp.... og han skal sove.. ikke noget med at læse osv..

vi skal også op kl 6 så det er ikke for tidligt..

den der 10 års alder er til tider ved at drive en til vandvid med alt det trods

jannie, også med pre teenage-ramt familie

ja der er bare mange nykker.....alt skal diskuteres....og den ene dag vil de en ting, som den anden dag ikke duer. fx. bliver madpakken næsten diskuteret dagligt

Anmeld

25. januar 2010

Honningblomst

nutche skriver:

jamen lige nu bliver de 3 store puttet kl 20, men vi lukker ikke dørene, så hvis de ikke larmer må de godt lege indtil de selv får lyst til at gå i seng. hvis der er for meget larm så lukker vi dørene til deres værelser.

Hvornår skal de op...for synes da det er lidt tidligt...min på 3 år puttes kl.20...

Anmeld

25. januar 2010

Lone Jakobsen

Eva skriver:

Hvornår skal de op...for synes da det er lidt tidligt...min på 3 år puttes kl.20...

de kan sove til kl. 7... kan godt se at det måske er lidt tideligt, men da de ofte snakker eller læser til 21 så har jeg ikke gjort noget ved det.

har overvejet at rykke den lidt, men så synes jeg at hun skal ha døren lukket med det samme.

Anmeld

25. januar 2010

Honningblomst

nutche skriver:

de kan sove til kl. 7... kan godt se at det måske er lidt tideligt, men da de ofte snakker eller læser til 21 så har jeg ikke gjort noget ved det.

har overvejet at rykke den lidt, men så synes jeg at hun skal ha døren lukket med det samme.

Ja, det tror jeg også jeg ville sige...så er det sove med det samme...

Men altså, det er jo også forskelliegt hvor stort søvnbehov børn har...

Knus..

Anmeld

25. januar 2010

memuffin

nutche skriver:

ja der er bare mange nykker.....alt skal diskuteres....og den ene dag vil de en ting, som den anden dag ikke duer. fx. bliver madpakken næsten diskuteret dagligt

ja det er til at blive vandvittig af... virkelig !!!!!

vi må håne det snart går over... men tror det ikke

Anmeld

25. januar 2010

Pia.

Her bliver de alle tre lagt i seng kl. 20.00 plus/minus (11 - 7 og 4 år) .... Mads den mindste falder hurtigt i søvn af sig selv og de to store ser gerne film en halv til en hel time - alle sover senest kl. 21.00 - der skal der i hvert fald være ro...

De skal alle tre op kl. 06.30 - så ca. 9 timers søvn bliver det til her - og det trives de alle tre godt med - i weekenden er der ingen der har sengetider - der går vi gerne i seng samtidig ....

Knus Pia - som ikke har børn der er glade for at stå op om morgenen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.