altså...nu starter jeg sgu lige noget af en tråd her!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. maj 2008

Loggidut

ham monsteret fra tyskland, hvad fanden er han for en syg stodder? nu har jeg læst om ham dag ud og dag ind, og nu flere dage der går...nu mindre forstår jeg noget af det? (?) hvordan fanden kan en hel familie, eller et helt samfund gå i 24 år...ja i hele 24 år, uden at opdage noget som helst? jeg forstår det simpelthen ikke, der er så mange ting jeg ikke kan fatte en bjælde af, ikke at jeg mistror de andre i familien, men der er da noget helt galt... hvordan fanden har idioten skaffet sig af med affald fra alle de børn? hvordan har han skaffet tøj, og hvad med mad? hvordan kan sådan en pige bo under gulvet i et hus, og skrige sig selv hæs uden at nogen kan høre det? og hvorfor fanden har alle de børn ikke rottet sig sammen om ham? jammen jeg er så paf...og fatter ikke hvad der får folk til at gøre sådan mod andre, og hvad med hende den 19 årige som ligger i koma, hvad pokker er der i grunden galt med hende? fandme om jeg kan forstå noget som helst...hvis nu...og det her er teori...at Tiffanie som 16 årig...eller 18 årig forsvandt...så kan jeg love for jeg ville lede verden tynd efter hende, og jeg kan love jer for jeg ville sørge...helt personligt, for at den syge stodder aldrig mere kom til at ødelægge flere mennesker...med andre ord...jeg ville med garanti nå ham før den elektriske stol nåede ham...ja der havner den syge lort jo ikke engang. de stakkels børn, de aner jo ikke en disse om hvordan den virkelige verden ser ud, og deres far er også deres bedstefar >( altså...nej jeg er bare så lamslået over det, og fatter ikke en disse...ville i godtage at jeres mænd bare forsvandt ned i en kælder, dag ud og dag ind... og hvad med når han var ude at rejse...hvem fanden har så sørget for at folkene i kælderen fik mad? aj det er bare så sygt, og så røv utroligt at min hjerne ikke kan finde ud af det...stakkels børn der har sat der i kælderen, ja og stakkels mor...hun må både have elsket og hadet de unger...på en og samme gang... og hvad med det lille barn der døde...hvordan har han skaffet sig af med det? nej...jeg ved ikke hvad jeg vil med det her...men der er bare så mange ting jeg ikke forstår...og jeg er heller ikke sikker på jeg vil forstå det...hmmm....skulle bare lige ud med det :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2008

Tynen

Nej, jeg forstår det heller ikke!

Og en ting jeg slet ikke forstår, er hvordan konen i 24 år kan gå uden at opfatte noget som helst!

Så kan det godt være at hun ikke måtte gå ned i kælderen, men hvis ens mand havde et sted du ikke måtte gå ned i 24 år - Ville du så ikke undre dig bare en lille smule?!

Han må virkelig have haft meget magt over hele den familie - Ellers tror jeg ikke at han kunne gennetrumfe sin syge plan over så mange år.

Synes fandme det er sygt! Kommer virkelig til at tænke på hvor meget lort der foregår i smug i den her Verden!

Og tænk lige hvis det ikke var blevet opdaget!
Så havde hun siddet der endnu.

Nå, det blev kort - Men har lige et barn der skal vækkes.

Anmeld

9. maj 2008

Mikkelmusen

Kan godt følge dig. Det er mega forvirrende.

Pigen boede i en kælder bygget i haven under et skur.. Ikke under huset. Sådan har jeg forstået det i hvert fald.

Det med børnene rotter sig sammen mod ham, hvorfor skulle de det? De kender ikke andet end ham. De kender ikke verden udenfor. De kendte kun deres mor og far (morfar).

Når han var på ferie fyldte han køleskabet op inden. Og så måtte de jo leve af det.

Hæng mig ikke op på det men jeg har hørt noget med at han brændte barnet. Men jeg er ikke sikker...

Jeg blir også mere og mere chokeret hver dag. Men bare vent, det bliver meget værre, der er først lige trykket hul på bylden.

Anmeld

9. maj 2008

Loggidut

ja hunni, det forklare jo nogle af de frustrerende ? jeg havde, og jeg er så evig bange for du har ret...vi har slet ikke set det sidste endnu...føj jeg væmmes totalt over det her!

Anmeld

9. maj 2008

Bamseboet :D

vedhæfter lige en masse links om det tragiske der skete i kælderen...

Hvem er Josef Fritzl?
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-11386985.ht ml?rss

Josef Fritzl drømte om to familier
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-11496273.ht ml?rss

Ingen svarer i helvedeshuset (+ en masse links i højre side)
http://ekstrabladet.dk/112/article1001014.ece

Tidslinie: 24 år i kælderenhttp://www.berlingske.dk/article/20080428/verden/7 04280021/

Anmeld

9. maj 2008

Loggidut

tak for det bamse...det hjalp da også lidt...men for fanden om jeg fatter det...? den stakkels mor, han har jo også fjernet nogle af hendes børn fra hende...hvad pokker har hun dog ikke måtte gå igennem? det er bare så forfærdeligt :'(

Anmeld

9. maj 2008

Tut

Jeg et tom for ord, hele denne sag er bare så modbydelig og forfædelig >( >(

Anmeld

9. maj 2008

bette

har heller ingen ord.. synes det er såå frygteligt og overhovedet ikke menneskeligt..
synes det strider så langt fra ens normer og det man kender til livet..
synes han er en fæl led klamp ulækker mand som burde blive pint til døde.. langsomt..!!>( ej har bare ikke ord for hva jeg tænker om den mand.. hvis man da overhovedet kan kalde ham det.. for det er jo et ord for at man er et menneske og det er han sku ikke..!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.