Så smutter vi dælme..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. maj 2008

Tynen

Imorgen tager hele familien DK i luksus sommerhus i Søndervig! Det bliver bare så skønt - Med swimmingpool og det hele, så glæder mig til at se hvad Madammen (Og her menes Stella, ikke Stig!) siger til det hele. Lidt træt af at vi skal til at holde ferie midt i indkøringen med DP, men man siger jo ikke nej når man får sådan en tur smidt i nakken af mutter og fatter! Der siges at der er trådløst internet i huset! (PLEASE, PLEASE, PLEASE!!) Så det har bare at virke - Kan sgu da ikke bare tage på ferie en hel uge uden jer! :S Nå, jeg må hellere få hevet ungen op - 3. dag i dpén idag! Hun græd meget deroppe igår, da hun ikke kunne få øje på mig, og DP´en kunne ikke rigtig få lov at trøste hende. :'( Øv, har det fandme dårligt over det! Men vidste jo godt det ikke blev nemt. Anywho - Hav en god dag! Tror jeg vil tage en tur i træningscenteret når jeg er aaaallll by my seeelf!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2008

Loggidut

hmm, det med gråden...nu skal du sgu være frisk tyne-pige...smil på læben, og stort grin på når du aflevere hende...så hun kan se du har det godt med at hun skal være sammen med andre!

og ferie....aj jeg vil med...kom nu...lad stig blive hjemme...så flipper vi ud, danser på bordene...og hygger...skal vi ikke?

aj jeg tror jeg nøjes med at drøne en tur til stranden i aften med hele den pukkelrygget...og så skal der sgu deles is ud!

ha nu en najse dag i dag...og husk at hyg totalt!

ps/held og lykke med stellamusen når du skal aflevere

Anmeld

9. maj 2008

ka li ja

aiiiiii
der skal vi også på ferie....
eller lidt uden for søndervig. og først til juli!
men også et sommerhus med pool og spa og d hele. fedt. ja du må sgu ha com med
åhh jeg tror hun vil elske at komme i vandet, men i skal nok bruge spaen, for tror ikke badevandet er varmt nok til hende tror du?? nej kan sgu ikke huske det, for alexander var vidst også i vandet da han var et år.
men sidst vi var i sommerhus var vandet sgu så koldt jeg ikke engang gad være der!!!
jeg håber i får en kanon tur, og vi hører fra dig der ovre:D
så må vi krydse fingre for vejret holder.

ps, børn sover længere og bedre ved vesterhavet!! så måske i får laaang middagslur der ovre;)

jeg er ved at gøre rent, så må hellere fortsætte!!! snart i hvert fald hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.