Jeg undrer mig ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

Liljesilas

Mettemus skriver:

... over hvorfor jeg meget bedre kan komme i tanke om pigenavne end drengenavne? Indtil videre har jeg to måske-drengenavne og ca. 20 pigenavne jeg sagtens kunne finde på at kalde min lille baby (selvom det godt nok er alt for tidligt at begynde at tænke på endnu). Hvordan kan det være????

Og forresten - hvis i har nogen ideer til drengenavne må i meget gerne dele dem!!!

God-start-på-ny-uge til alle

Hejsa

Uha jeg har det akkurat lige som dig. Jeg kan kun komme i tanke om pigenavne, og jeg får forhåbelig køn af vide på fredag... Hvis jeg får en pige ved jeg bare hvad hun skal hedde, og får jeg en dreng har jeg ikke et navn Jeg har så valgt at tro, at det er fordi jeg skal have en pige... Enten er det et tegn, eller så er det bare fordi der er flere pæne pigenavne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har ikke vidst hvad køn vi ventede under begge mine graviditeter. Så vi skulle både finde et drengenavn og et pigenavn.

Vi havde ingen problemer med, at finde og blive enige om pigenavnene og havde dem begge på plads inden, at jeg fødte. Det var straks værrere med drengenavnene. Vi kunne absolut ikke blive enige og havde ingen på hånden inden, at jeg fødte.

Vi fik en dreng første gang og blev først enige om et drengenavn 6 timer efter, at jeg havde født. Det blev Luka og det synes min mand ellers ikke om inden

Vi fik en pige anden gang og der hed hun Lina fra hun lå på maven af mig  Vi havde intet drengenavn på hånden, hvis det var blevet en dreng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.