Jeg undrer mig ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.132 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

Mettemus

... over hvorfor jeg meget bedre kan komme i tanke om pigenavne end drengenavne? Indtil videre har jeg to måske-drengenavne og ca. 20 pigenavne jeg sagtens kunne finde på at kalde min lille baby (selvom det godt nok er alt for tidligt at begynde at tænke på endnu). Hvordan kan det være????

Og forresten - hvis i har nogen ideer til drengenavne må i meget gerne dele dem!!!

God-start-på-ny-uge til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

TbCp

Mettemus skriver:

... over hvorfor jeg meget bedre kan komme i tanke om pigenavne end drengenavne? Indtil videre har jeg to måske-drengenavne og ca. 20 pigenavne jeg sagtens kunne finde på at kalde min lille baby (selvom det godt nok er alt for tidligt at begynde at tænke på endnu). Hvordan kan det være????

Og forresten - hvis i har nogen ideer til drengenavne må i meget gerne dele dem!!!

God-start-på-ny-uge til alle

Åhh sådan havde vi det også. Vi havde 2 drengenavne vi kunne blive enige om og en hel masse forskellige pigenavne. 
Det blev så en pige vi fik så heldigvis ikke så stort et problem

De to drengenavne vi kunne blive enige om var Linus og Albert
Andre drengenavne jeg er vild med er Tristan, David, Bjørn, Calvin, Elliot,  

Anmeld

25. januar 2010

oo

vi er enige om eet pigenavn og eet drengenavn  manden der ikke har en mening om noget, har en HEL MASSE meninger om navne!!

hvad med Magne eller Falke til en dreng?

Anmeld

25. januar 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

vi er enige om eet pigenavn og eet drengenavn  manden der ikke har en mening om noget, har en HEL MASSE meninger om navne!!

Falke er et skønt navn!

Trådstarter: prøv at kigge igennem i navngivningskategorien (mener jeg), der har været mange forskellige tråde med forslag, så der kunne I måske finde lidt inspiration?

Anmeld

25. januar 2010

Corn

Vi har haft minimum 5 pigenavne klar og ingen drengenavne til begge fødsler.....

Og vi har to drenge

Deres navne er altså først fundet, da vi har set vidunderet.

Det er noget mærkeligt noget.

Denne gang har vi to-tre pigenavne og to drengenavne...

Og så håber vi at det er muligt at få kønnet at vide til MD scanning den 11. feb.

Anmeld

25. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Vi kunne kun blive enig om eet drengenavn og ingen pigenavne  

Vi venter heldigvis en dreng, så problemet er løst

Anmeld

25. januar 2010

Mettemus

Tjuhl skriver:

Jeg er også helt vild med Magne, men hverken min kæreste eller jeg er ret meget over 1,70 høj og hvis baby kommer til at ligne sin far bare en lille smule bliver den også ret tynd, og så synes jeg pludselig ikke længere Magne (eller Bjørn og Tristan) passer så godt... Heldigvis er der jo lang tid til at tage stilling i endnu. Pt forsøger jeg at overbevise Jens om at Nora er et fantastisk navn og at det ikke har noget med en ko at gøre, men en stærkt kvinde fra litteraturhistorien (læser nordisk sprog og litteratur) 

Anmeld

25. januar 2010

Mettemus

TbCp skriver:

Åhh sådan havde vi det også. Vi havde 2 drengenavne vi kunne blive enige om og en hel masse forskellige pigenavne. 
Det blev så en pige vi fik så heldigvis ikke så stort et problem

De to drengenavne vi kunne blive enige om var Linus og Albert
Andre drengenavne jeg er vild med er Tristan, David, Bjørn, Calvin, Elliot,  

Knuselsker Albert! Det tror jeg lige jeg skal have smidt i bunken af måske'er

Anmeld

25. januar 2010

Mettemus

Sabrina17 skriver:

Vi kunne kun blive enig om eet drengenavn og ingen pigenavne  

Vi venter heldigvis en dreng, så problemet er løst

Perfekt! Sådan skal det være

Anmeld

25. januar 2010

Mettemus

kitty skriver:

Falke er et skønt navn!

Trådstarter: prøv at kigge igennem i navngivningskategorien (mener jeg), der har været mange forskellige tråde med forslag, så der kunne I måske finde lidt inspiration?

Tak for tippet - det vil jeg lige kigge på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.