Bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2010

steph0804

Zafir skriver:

Vi havde ikke en rød reje Men hvis jeg skulle gøre det om idag og giftes igen (gad jeg godt med den samme hehe det var en SUPER dejlig fest) så ville jeg ikke lave konceptet om. Festen var FANTASTISK, trods det skrabede budget. 

Jeg ville hellere have fyldt med alt familie og venner jeg havde lyst til, også få billigere mad. 

Vi lejede borde og bænke og toiletter. Telte lånte vi Blomster fik vi af vores forældre.

kan du komme nærmere ind på hvor i fik ting og sager fra? Det lyder jo for godt til at være sandt. Vi vil også rigtig gerne giftes, og pritoritere som jer venner og familie højest... alle skal med, men vi har ikk budgettet til det... så kom kom hvor lejede i diverse ting. Vores plan er også selv at stå for maden... det er ikke det der gør en god fest men alle de mennesker man holder af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

CarinaSB

Malou Vilma Nørgaard skriver:

Mange gange tillykke .. og  up for du har friet, det er sejt sys jeg...

jeg kan desværre ikke hjælpe dig ang mad osv. da jeg også "kun" er forlovet.. men "heldigvis" skal jeg ikke tænke over mad på den måde, da jeg skal giftes på hawaii.. men kan godt forstå du blir helt forpustet af at kigge på priser på nette, det er også helt vildt så meget det kan løbe op i.. har set en kjole jeg godt kunne tænke mig , den koster så bare 30.000kr!!! det jo sindsygt...

Mange tak Jamen jeg tænkte at det er jo næsten altid mændene der frier .. men det ville jeg lave om på Jeg har fundet kjolen .. og den koster knap 4000,- men så er der jo alt det andet .. Puhh bliver jo helt svimmel

Anmeld

24. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

CarinaSD skriver:

Mange tak Jamen jeg tænkte at det er jo næsten altid mændene der frier .. men det ville jeg lave om på Jeg har fundet kjolen .. og den koster knap 4000,- men så er der jo alt det andet .. Puhh bliver jo helt svimmel

ej det sys jeg er et fedt syn på det

åh altså det er da en slat penge, men stadig ike helt oppe i det sindsyge, som den jeg så på hehe.. ja det løber sgu hurtigt op, lige meget hvad, for så skal man også lige havde det og det og det.. hvis du forstår..

men vores blir jo så bare for den nærmeste familie og venner..

Anmeld

24. januar 2010

Kløver

CarinaSD skriver:

Heeey i dejlige kvinder 

Jeg har jo friet til min mand  og går jo i mine små tanker om kjole,mad og alt hva der høre til 

Men var lidt nysgerrig om hvor i fik maden fra og hvor i holdte den?? 

Knus

Stort tillykke med kommende bryllup

Selv er vi endnu ikke gift, men har fastsat en dato, den er dog ikke mere fast end vi kun har reserveret lokaler, dels da jeg stadig er uafklaret ved kommunen og dels da vi jo ikke ved om der måske kommer en baby ind midt i det hele 

Vi har selv planlagt at det skal holdes i et forsamlingshus, som har både service og en kok tilknyttet, og flere vi kender har holdt der, hvor maden var fantastisk og prisen god. Det er jo stadig dyrt selvom vi gør alt for at spare, og prisen ligger stadig omkring de 70.000

Vi valgte netop pga maden og mulighederne, forsamlingshuset også da det ellers kunne blive en meget kostelig affære, men kommer jo også an på hvor mange gæster man skal have med og hvor stor en familie man har. Vi synes også det er hyggeligt, og vil gerne ha en pænt og classisk/tradionelt bryllup uden det bliver for dyrt/prangende osv. Vi havde snakket om telt, men vi turde alligevel ikke stole på vejret, og vi fandt også ud af at vi langtfra havde plads til det, og kræver jo et sted at kunne holde festen, hjemme har vi heller ikke plads til så mange mennesker, så derfor vi måtte gå ud og finde noget. Vi håber dog at vores budget er sat højt, og vi kan få udgifterne ned når det er, men den dyreste post er helt klart maden, da vi er omkring de 60-70 mennesker der skal med, og det er kun de nærmeste

Vi har dog snakket både bordplan og menu, og ang bordplanen snakkede vi om E bord da vi så selv og gæstener nemmere kan snakke sammen, erfaringer fra tidligere har været at ved runde borde som vi først havde overvejet, gjorde at dem som ikke sad ved brudeparrets bord, stort set ikke så dem og det var svært at snakke tværs af bordene.

Brudekjolen er allerede valgt, dog ikke bestilt, da jeg er igang med vægttab, og kommer der en graviditet ind over ved man jo heller aldrig hvordan ens vægt så ser ud Jeg har dog valgt min kjole ikke skal være ren traditionel hvid, men kun hovedsageligt, og får derfor nogle detaljer på kjolen, og for at køre den i sammenspil bliver vores farvetemaer så hovedsageligt hvid, men med lilla i, en flot mørkelilla

Håber det gav lidt inspiration, og du er velkommen til at skrive hvis du vil vide mere eller bare snakke bryllup, man kan altid få inspiration til den store dag

Anmeld

24. januar 2010

CarinaSB

vores bliver os for den nærmeste familie og venner .. og alligevel bliver vi 60 personer .. .. men vi skal giftes på min 24 års føzdag (dog først til næste år) men alligevel går man jo allerede og drømmer om det og så har man os muligheden for at spare en del op

Anmeld

24. januar 2010

Kløver

CarinaSD skriver:

Okay .. hold da op .. det er da en rimlig pris .. Jeg syntes bare når man kigger på nettet så begynder jeg næsten og få sved på panden over hvor dyrt det kan være .. 

ja hold da op, hvordan det er gjort så billigt synes jeg er helt vildt, bare brudekjolen i sig selv kan jo være dyr, hvis man vil ud og købe sådan en. men igen kommer det jo nok an på hvad man finder og om man feks kender nogle der er gode til at sy

Anmeld

24. januar 2010

CarinaSB

Maja84 skriver:

Stort tillykke med kommende bryllup

Selv er vi endnu ikke gift, men har fastsat en dato, den er dog ikke mere fast end vi kun har reserveret lokaler, dels da jeg stadig er uafklaret ved kommunen og dels da vi jo ikke ved om der måske kommer en baby ind midt i det hele 

Vi har selv planlagt at det skal holdes i et forsamlingshus, som har både service og en kok tilknyttet, og flere vi kender har holdt der, hvor maden var fantastisk og prisen god. Det er jo stadig dyrt selvom vi gør alt for at spare, og prisen ligger stadig omkring de 70.000

Vi valgte netop pga maden og mulighederne, forsamlingshuset også da det ellers kunne blive en meget kostelig affære, men kommer jo også an på hvor mange gæster man skal have med og hvor stor en familie man har. Vi synes også det er hyggeligt, og vil gerne ha en pænt og classisk/tradionelt bryllup uden det bliver for dyrt/prangende osv. Vi havde snakket om telt, men vi turde alligevel ikke stole på vejret, og vi fandt også ud af at vi langtfra havde plads til det, og kræver jo et sted at kunne holde festen, hjemme har vi heller ikke plads til så mange mennesker, så derfor vi måtte gå ud og finde noget. Vi håber dog at vores budget er sat højt, og vi kan få udgifterne ned når det er, men den dyreste post er helt klart maden, da vi er omkring de 60-70 mennesker der skal med, og det er kun de nærmeste

Vi har dog snakket både bordplan og menu, og ang bordplanen snakkede vi om E bord da vi så selv og gæstener nemmere kan snakke sammen, erfaringer fra tidligere har været at ved runde borde som vi først havde overvejet, gjorde at dem som ikke sad ved brudeparrets bord, stort set ikke så dem og det var svært at snakke tværs af bordene.

Brudekjolen er allerede valgt, dog ikke bestilt, da jeg er igang med vægttab, og kommer der en graviditet ind over ved man jo heller aldrig hvordan ens vægt så ser ud Jeg har dog valgt min kjole ikke skal være ren traditionel hvid, men kun hovedsageligt, og får derfor nogle detaljer på kjolen, og for at køre den i sammenspil bliver vores farvetemaer så hovedsageligt hvid, men med lilla i, en flot mørkelilla

Håber det gav lidt inspiration, og du er velkommen til at skrive hvis du vil vide mere eller bare snakke bryllup, man kan altid få inspiration til den store dag

Okay .. det lyder da til at i begynder at have styr på det Må man spørge om hvornår dagen skal være?? Det kunne da være hyggeligt at snakke bryllup og se hvor meget man egentlig har til fælles når det kommer til den store dag

Anmeld

25. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
steph0804 skriver:

kan du komme nærmere ind på hvor i fik ting og sager fra? Det lyder jo for godt til at være sandt. Vi vil også rigtig gerne giftes, og pritoritere som jer venner og familie højest... alle skal med, men vi har ikk budgettet til det... så kom kom hvor lejede i diverse ting. Vores plan er også selv at stå for maden... det er ikke det der gør en god fest men alle de mennesker man holder af

Det er lidt svært at sige idag. For det er jo efterhånden 7 år siden

Vi var bare på nettet og fandt de steder, forholdsvis tæt på, hvor vi kunne få tingene.

Også fik vi masser af hjælp, fordi folk gerne vil hjælpe

Anmeld

27. januar 2010

Nanna1985

Tillykke.. Elsker brylluper

Har selv snart 1 års bryllupsdag D. 7 Marts med min dejlige mand Vi holdte festen i et stort fedt hus, man kan leje

Vi bestilte lækker mad fra en slager MUMS det var noget lækker mad.. Vi fik en god veninde´s veninde til at lave vores flotte bryllupskage, den fik vi for kun 1200 kr.. Det er billigt..

Anmeld

27. januar 2010

Lullaby

15000 blev vores.

Vi bestilte mad via kokken og jomfruen. Drikkevarer hentede vi i tyskland. Så købte jeg nederdel og jakke i h&m. Genbrugte ringene. Lejede forsamlingshus. Lejede et par damer i køkkenet. Overnattede på et lille motel på møn. Fik en bekendt til at lave blomsterne og fik dem billigt. Dugene var velour fra Jydsk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.