CarinaSD skriver:
Heeey i dejlige kvinder 
Jeg har jo friet til min mand
og går jo i mine små tanker om kjole,mad og alt hva der høre til 
Men var lidt nysgerrig om hvor i fik maden fra og hvor i holdte den??
Knus
Stort tillykke med kommende bryllup 
Selv er vi endnu ikke gift, men har fastsat en dato, den er dog ikke mere fast end vi kun har reserveret lokaler, dels da jeg stadig er uafklaret ved kommunen og dels da vi jo ikke ved om der måske kommer en baby ind midt i det hele 
Vi har selv planlagt at det skal holdes i et forsamlingshus, som har både service og en kok tilknyttet, og flere vi kender har holdt der, hvor maden var fantastisk og prisen god. Det er jo stadig dyrt selvom vi gør alt for at spare, og prisen ligger stadig omkring de 70.000 
Vi valgte netop pga maden og mulighederne, forsamlingshuset også da det ellers kunne blive en meget kostelig affære, men kommer jo også an på hvor mange gæster man skal have med og hvor stor en familie man har. Vi synes også det er hyggeligt, og vil gerne ha en pænt og classisk/tradionelt bryllup uden det bliver for dyrt/prangende osv. Vi havde snakket om telt, men vi turde alligevel ikke stole på vejret, og vi fandt også ud af at vi langtfra havde plads til det, og kræver jo et sted at kunne holde festen, hjemme har vi heller ikke plads til så mange mennesker, så derfor vi måtte gå ud og finde noget. Vi håber dog at vores budget er sat højt, og vi kan få udgifterne ned når det er, men den dyreste post er helt klart maden, da vi er omkring de 60-70 mennesker der skal med, og det er kun de nærmeste 
Vi har dog snakket både bordplan og menu, og ang bordplanen snakkede vi om E bord da vi så selv og gæstener nemmere kan snakke sammen, erfaringer fra tidligere har været at ved runde borde som vi først havde overvejet, gjorde at dem som ikke sad ved brudeparrets bord, stort set ikke så dem og det var svært at snakke tværs af bordene.
Brudekjolen er allerede valgt, dog ikke bestilt, da jeg er igang med vægttab, og kommer der en graviditet ind over ved man jo heller aldrig hvordan ens vægt så ser ud
Jeg har dog valgt min kjole ikke skal være ren traditionel hvid, men kun hovedsageligt, og får derfor nogle detaljer på kjolen, og for at køre den i sammenspil bliver vores farvetemaer så hovedsageligt hvid, men med lilla i, en flot mørkelilla 
Håber det gav lidt inspiration, og du er velkommen til at skrive hvis du vil vide mere eller bare snakke bryllup, man kan altid få inspiration til den store dag