Bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.332 visninger
21 svar
0 synes godt om
24. januar 2010

CarinaSB

Heeey i dejlige kvinder 

Jeg har jo friet til min mand  og går jo i mine små tanker om kjole,mad og alt hva der høre til 

Men var lidt nysgerrig om hvor i fik maden fra og hvor i holdte den?? 

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

Lone Jakobsen

først...hvis jeg ikke allerede har sagt det...tillykke med det kommende bryllup

jeg kan se at du ikke bor her i nærheden, så at fortælle dig at vores mad kom fra en slagter i Brande...ja det hjælper nok ikke dig meget men vi holdt vores bryllup hjemme. vores var bare et lille et, med den nærmeste familie.

Anmeld

24. januar 2010

CarinaSB

Hehe .. mange tak .. For mig gør det ikk noget at der er lidt transport tid .. bare at maden er god

Anmeld

24. januar 2010

Lone Jakobsen

maden var helt super. vi overvejede jysk dinner service (mener jeg de hedder) men der sku vi selv tilberede en del af maden, og det var vi ikke interesseret i. der er også kokken og jomfruen....men meget afhænger af hvor meget i vil betale, og hvor hvor meget i har mulighed for at varme selv.

Anmeld

24. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi købte noget godt kød og havde en gut til at grille Så havde vi stort salatbord og brød til.

Vi havde 90 gæster og det var helt fantastisk. Vi brugte 15000 kr i alt

Anmeld

24. januar 2010

CarinaSB

Zafir skriver:

Vi købte noget godt kød og havde en gut til at grille Så havde vi stort salatbord og brød til.

Vi havde 90 gæster og det var helt fantastisk. Vi brugte 15000 kr i alt

Okay .. hold da op .. det er da en rimlig pris .. Jeg syntes bare når man kigger på nettet så begynder jeg næsten og få sved på panden over hvor dyrt det kan være .. 

Anmeld

24. januar 2010

CarinaSB

nutche skriver:

maden var helt super. vi overvejede jysk dinner service (mener jeg de hedder) men der sku vi selv tilberede en del af maden, og det var vi ikke interesseret i. der er også kokken og jomfruen....men meget afhænger af hvor meget i vil betale, og hvor hvor meget i har mulighed for at varme selv.

jamen denne dag vil vi ikk lave det vilde selv .. Vi overvejede at holde det på et hotel/kro ..

Anmeld

24. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
CarinaSD skriver:

Okay .. hold da op .. det er da en rimlig pris .. Jeg syntes bare når man kigger på nettet så begynder jeg næsten og få sved på panden over hvor dyrt det kan være .. 

Vi havde ikke en rød reje Men hvis jeg skulle gøre det om idag og giftes igen (gad jeg godt med den samme hehe det var en SUPER dejlig fest) så ville jeg ikke lave konceptet om. Festen var FANTASTISK, trods det skrabede budget. 

Jeg ville hellere have fyldt med alt familie og venner jeg havde lyst til, også få billigere mad. 

Vi lejede borde og bænke og toiletter. Telte lånte vi Blomster fik vi af vores forældre.

Anmeld

24. januar 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Vi holdte vores bryllup på Gl. Vraa Slot, men det er vist desværre lukket nu. Maden var helt fantastisk. Bryllupskage havde vi bestilt hos en bager der så leverede den. For mad, drikkevarer, lokaler og brudesuite kom vi vist af med noget omkring 55.000, men så manglede der heller ikke noget. Og vi behøvede ikke at løfte en finger hele dagen, eller dagen efter, hvilket var vigtigt for os

Anmeld

24. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Mange gange tillykke .. og  up for du har friet, det er sejt sys jeg...

jeg kan desværre ikke hjælpe dig ang mad osv. da jeg også "kun" er forlovet.. men "heldigvis" skal jeg ikke tænke over mad på den måde, da jeg skal giftes på hawaii.. men kan godt forstå du blir helt forpustet af at kigge på priser på nette, det er også helt vildt så meget det kan løbe op i.. har set en kjole jeg godt kunne tænke mig , den koster så bare 30.000kr!!! det jo sindsygt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.