SÅ ku jeg endelig føde! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2010

SHERO

Stort tillykke med lille manden... :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

Pige2009

Endelig kom han! Stort tillykke med den dejlige lille dreng Hvor er han fin og perfekt

K.h. Linda

Anmeld

24. januar 2010

baby2010

Stort tillykke med ham! Det lyder ikke som en rar oplevelse, men jeg siger jo også altid, at man ikke kan planlægge en fødsel!  De små basser vil jo bare bestemme og komme til verden på den måde DE gerne vil  Han er garanteret det hele værd 

Tillykke med ham 

Anmeld

24. januar 2010

FrkC

Iiih hvor dejligt han endelig kom  Hvor ser han dejlig ud!!

STOOORT tillykke med den lille flotte fyr

Anmeld

24. januar 2010

oo

iiiih hvor dejligt, men træls at det slet ikke gik efter planen men han er godt nok en køn lille dreng

Anmeld

24. januar 2010

Lone Jakobsen

stort tillykke med jeres dejlige dreng er ked af at det ikke gik som forventet

Anmeld

24. januar 2010

benthe :-)

tillykke med ham
benthe

Anmeld

24. januar 2010

lillemunk

Hvor er han bare fin og dejlig
Kæmpe stort tillykke med ham.

Anmeld

24. januar 2010

ønskebørn74

KatrineR skriver:

Ja så kom den lille fyr endelig til verden,  en fødsel som jeg absolut ikke glemmer, men aldrig har lyst til at gen-opleve.

INTET gik som planlagt, og jeg fik slet ikke den fødsel jeg havde ønsket mig

Jeg vil senere skrive en FB, men en lille kort beskrivelse skal i da have

Jeg blev sat igang med en pille onsdag kl 11.15

Mit vand gik kl 15.51.

kl 17.30 havde jeg allerede så kraftige veer at jeg ikke kunne holde ud at være til, vi kørte til FG på trods af at de sagde til os at det ville være bedre jo længere vi blev hjemme.

Efter en epidural-bedøvelse og 8 timer med veer havde jeg kun åbnet mig 2 cm, da valgte de at lillemanden skulle ud med det samme, så det endte med akut kejsersnit.

Efter en længe ventet fødsel og håbet og glæden om at skulle holde min lille guldklump fandt jeg ud af at narkosen havde "sat sig" for langt oppe så jeg kunne ikke bevæge min ene arm, knapt kontrollere den anden og havde meget besvær med at trække vejret. Så røg jeg på opvågning i 1,5time uden hverken mand eller barn. 

Da jeg endelig kom tilbage på FG var jeg den lykkeligste i hele verden og kunne endelig holde min guldklump i mine arme!

Lille Noah kom til verden torsdag kl 00.06 - 3560 og 51cm

På billederne vises:

Noah 4 min gammel, de er igang  med at vaske ham ren og se om han er sund og rask.

En meeeget smadret men lykkelig Mor og søn, første gang jeg får lov til at holde ham.

Et billede af lillemanden.

Far og søn der råhygger

Kæmpe tillykke med ham!!!! Han er bare skøn!!

Anmeld

24. januar 2010

eliasogmor

mange gange tillykke med ham...og hvor er han fin...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.