Ja så kom den lille fyr endelig til verden, en fødsel som jeg absolut ikke glemmer, men aldrig har lyst til at gen-opleve.
INTET gik som planlagt, og jeg fik slet ikke den fødsel jeg havde ønsket mig 
Jeg vil senere skrive en FB, men en lille kort beskrivelse skal i da have 
Jeg blev sat igang med en pille onsdag kl 11.15
Mit vand gik kl 15.51.
kl 17.30 havde jeg allerede så kraftige veer at jeg ikke kunne holde ud at være til, vi kørte til FG på trods af at de sagde til os at det ville være bedre jo længere vi blev hjemme.
Efter en epidural-bedøvelse og 8 timer med veer havde jeg kun åbnet mig 2 cm, da valgte de at lillemanden skulle ud med det samme, så det endte med akut kejsersnit.
Efter en længe ventet fødsel og håbet og glæden om at skulle holde min lille guldklump fandt jeg ud af at narkosen havde "sat sig" for langt oppe så jeg kunne ikke bevæge min ene arm, knapt kontrollere den anden og havde meget besvær med at trække vejret. Så røg jeg på opvågning i 1,5time uden hverken mand eller barn. 

Da jeg endelig kom tilbage på FG var jeg den lykkeligste i hele verden og kunne endelig holde min guldklump i mine arme! 
Lille Noah kom til verden torsdag kl 00.06 - 3560 og 51cm
På billederne vises:
Noah 4 min gammel, de er igang med at vaske ham ren og se om han er sund og rask.
En meeeget smadret men lykkelig Mor og søn, første gang jeg får lov til at holde ham.
Et billede af lillemanden.
Far og søn der råhygger 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld