amme - hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

Cris

De må amme så meget og længe de vil. Min søn, den ældste kunne også ligge og sutte i halv anden time. Med tiden kan du mærke forskellen med når de spiser og når de hygger. I starten kan man ikke finde ud af det. Hvis du ikke har travlt, så må han godt. Hvis du skal nå et eller andet så må du tager ham væk. Du skal ikke være ked af det, de første tre måneder er meget svært for de ammer sindsyg meget!!!! Du må også læse i ammenet.dk, jeg har lært meget med at læse i deres forum :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Mette Jensen

Har selv en datter på godt 4 uger og hun spiser ca e kvarter på hvert bryst, men det er fordi hun selv siger fra, så det er jo dejligt. Men jeg vil sige at i starten skal man bare lade dem ligge så meget de vil, du skal jo have gang i din mælk og han er den eneste som kan gøre det  Jeg vil så sige at hvis han bare ligger og sover, så ville jeg tage ham fra og så tilbyde ham sutten istedet.

Min datter på 2 år tog 1 1/2 time om at spise, så denne her gang er det helt underligt at det kan overståes på 1/2 + -.

Anmeld

25. januar 2010

Pige2009

Min datter Laura på 3 mdr. er ca. 15 min om at spise, og så snart hun ikke sutter mere, tager jeg hende væk.

K.h. Linda

Anmeld

25. januar 2010

Corn

Jeg tog dem også fra hvis de faldt i søvn er begyndte at fjolle...

Men i de perioder hvor de forsøgte at øge produktionen, var det nemmeste at hæfte dem på knappen, på med dynen i seng eller sofa, og så bare lade dem ligge og småspise, efter et par dage var jeg/bryster/krop helt med på den nye mængde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.