Jubiii... en helt perfekt lillesøster :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

Risen

noname skriver:

Smiler, jeg har tænkt det samme...

Men ifølge den kinesiske kalender, gemmer jeg på en dreng... Så det bliver spændende at se når jeg kommer så langt.

hehe.. Gjorde jeg også, men nej en lille pige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Lulle25

Hej Anne tillykke med en lille prinsesse, det er da spændende at få lov at prøve begge køn og det er vidt forskelligt at have hvert kønvil jeg sige så glæd dig til det Kh Louise

Anmeld

25. januar 2010

Anne85

Lulle25 skriver:

Hej Anne tillykke med en lille prinsesse, det er da spændende at få lov at prøve begge køn og det er vidt forskelligt at have hvert kønvil jeg sige så glæd dig til det Kh Louise

Tak Louise  Ja vi føler os også utrolig heldige... og vi glæder os til at blive forældre til en lille pige... men det er da også med en vis form for "præstations angst"  At være mor til en dreng har jeg efterhånden temmelig godt styr på  Men nu gør man sig pludselig en masse tanker om hvordan det bliver at få en pige... vhordan det mon er anderledes... og om jeg helt ubevist kommer til at være mor på en helt anden måde for en pige end jeg har været for vores lille dejlige vildbasse af en søn

Anmeld

25. januar 2010

Lulle25

Anne85 skriver:

Tak Louise  Ja vi føler os også utrolig heldige... og vi glæder os til at blive forældre til en lille pige... men det er da også med en vis form for "præstations angst"  At være mor til en dreng har jeg efterhånden temmelig godt styr på  Men nu gør man sig pludselig en masse tanker om hvordan det bliver at få en pige... vhordan det mon er anderledes... og om jeg helt ubevist kommer til at være mor på en helt anden måde for en pige end jeg har været for vores lille dejlige vildbasse af en søn

Kan godt forstå dig, det bedste facit er jo bare man gør sit bedste og så går resten af sig selv. Det er anderledes at have en dreng i forhold til en pige, men det bliver nok mere og mere at mærke i takt med alderen. Så håber også jeg klare alle Peters emner til UG men tror på det bedste og så kan man jo ikke gøre andet.

Men der er da ingen tvivl om det bliver en køn lille prinsesse med de forældre

kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.