Jubiii... en helt perfekt lillesøster :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

948 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. januar 2010

Anne85

Så har vi været til kønsscanning og set at vi venter os den mest perfekte lille pige

Der var absolut ingen tvivl og hun fandt kønnet lige med det samme så vi havde rigtig god tid til også at tjekke hvor stor hun var, at alle organer var som de sku være osv osv... og hold da op en livlig lille pige

Ihhh hvor er det bare fantastisk nu at ha fået sat et køn på... så blir det hele ligesom lidt mere virkeligt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

CamillaT89

Tillykke med det Havde du haft på fornemmelsen, om det var en pige eller dreng så?

Årh, jeg kan bare ikke vente, men skal først scannes igen d. 11. marts. Laaang tid til

Knus

Anmeld

24. januar 2010

sara4

stort tillykke vi glæder os osse rigtig meget til, at få kønnet at vide d 5 feb. så man ikke længere går og omtaler baby som "den".   helt vildt den kærlighed man føler overfor sin lille baby inde i maven

Anmeld

24. januar 2010

Anne85

Jeg havde gættet på det fordi min graviditet er så forskellig fra sidst... har haft voldsom kvalme (hvilket jeg overhovedet ikke havde sidst), har bækkenløsning (sidste gang kunne jeg sku nærmest løbe indtil et par dage før fødslen) og så er min mave bred og slet ikke så flot spids og rund som sidst... denne gang har jeg squ taget lidt på over det hele, sidst sad det kun på maven.

Det er så fedt at vide at det nu er en lillesøster... kan også huske med Kristian hvor stort det var at få at vide det var en dreng... det hele blir lidt mere virkeligt og pludselig knytter man sig til babyen som en lillesøster og ikke bare en "den"

Anmeld

24. januar 2010

Anne85

Så glæd jer  Og igen denne gang vil jeg sige.... privatscanninger er bare alle pengene værd.... hvor er det skønt at have rigtig god tid til at se den lille derinde... og nøj hvor jeg nyder at se den så ofte.... skal så absolut også ha en 3d

Anmeld

24. januar 2010

NoName

Hej Anne,

Tillykke med den lille pige i mavsen... hvor er det skønt...

Må jeg spørge hvad sådan en skanning på privatklinik koster???

Majken

Anmeld

24. januar 2010

Risen

noname skriver:

Hej Anne,

Tillykke med den lille pige i mavsen... hvor er det skønt...

Må jeg spørge hvad sådan en skanning på privatklinik koster???

Majken

Tillader mig lige at svare da jeg også lige har været inde og få en.. 500 kroner på scanningsklinikken.dk ..

Anmeld

24. januar 2010

Risen

og tillykke ! Dejligt med en lille pige..! Gad vide om denne kvartal bliver total piget?

Anmeld

25. januar 2010

NoName

og tillykke ! Dejligt med en lille pige..! Gad vide om denne kvartal bliver total piget?

Smiler, jeg har tænkt det samme...

Men ifølge den kinesiske kalender, gemmer jeg på en dreng... Så det bliver spændende at se når jeg kommer så langt.

Anmeld

25. januar 2010

Corn

Jeg håber de kan se det til MD scanning den 11. feb.

Det er første gang hvor vi gerne vil vide kønnet, så nu skulle det ikke undre mig, om den spærrer for udsynet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.