Så er der kun en uge til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. maj 2008

Nadi

..at jeg skal giftes :D Jeg glæder mig bare meget, det bliver alletiders dag, for jeg bliver jo gift med den dejligste mand jeg overhovedt kunne ønske at have i mit liv (L)

Han har været ude og bestille brudebuket idag, uhh er bare helt vildt spændt på hvordan den kommer til at se ud. Han har haft helt frie tøjler, så aner ikke noget som helst!

Vi skal vies på rådhuset og derefter skal vi hjem i mine forældres have og grille sammen med vores nærmeste familie. Vi bliver i alt 17, så vi kan ikke rigtig være oppe i vores lejlighed.

-Nadia som har de vildeste sommefugle i maven allerede (puha hvordan bliver det så ikke på selve dagen 8D)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2008

birgittemarie

Weee, det bliver spændende 8D Hvad skal du have på?
Knus fra Birgitte

Anmeld

8. maj 2008

bette

uhhh hvor fedt altså.. håber din dag går over alle forventninger.. hehe.. ihh så spændende. Du må huske at fortælle det HELE.!!

og ja hva skal du have på???

Anmeld

8. maj 2008

Loggidut

jeg siger bare suk, og glæder mig på dine vejne...og glæder mig til jeg selv sidder med de samme sommerfugle!

uhhh, søde Nadi, det er så stor en dag!

Anmeld

8. maj 2008

ivfmarie

Hvor lækkert Nadia!
Jeg håber at vejret holder max, og at I får en uforglemmelig dag!

Marie (H)

Anmeld

8. maj 2008

Ny mor

Ihhhhhhhhh, det bliver spændende - det er bare så specielt med bryllup!!! Glæder os til at se billeder ;-)
Birgitte

Anmeld

10. maj 2008

Nadi

Har været i sommehus, så har først haft tid til at svare jer nu.

Men jeg skal have en transperent kjole i gul-mørkeblå-grå mønster, og sorte leggins + sort top inden under og sandaler. Regner jo med at der bliver konge vejr (C)

Og jeg skal helt sikkert nok huske at fortælle det HELE ;) og lægge billeder ind i mit album.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.