Nu har jeg skrevet en lang mail til min mor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2010

DK

Hej

Hvor er jeg ked af det på dine vegne. Jeg synes det er RIGTIG godt at du får sagt fra overfor din mor. Mennesker der i den grad suger alt det positive, glade og entutiastiske ud af enhver situation, og vender det hele til en negativ sølet masse, der er bare ikke værd at kende!!

Hvis hun kun suger og suger livet ud af dig, og aldrig selv kan give dig noget tilbage, så kan jeg sagtens forstå at du siger fra. Det må være SÅ hårdt at gøre det, så jeg er fuld af respekt for at du sætter hende stolen for døren, og siger: Nu er det nok! Ændrer din adfærdsmåde, eller vi to er færdige med hinanden.

Selv om det er familie, skal man altså ikke lade sig blive kørt over af dem igen og igen. På et tidspunkt må det være nok!

KNUS Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

Diana...

Åhh søde Zafir jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive som ikke allerede er skrevet men jeg ville da lige sende dig en masse varme tanker og kram og så håber jeg for jeres skyld at hun tager sig sammen og i kan finde en løsning på dette.

KRAM 

Anmeld

24. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

NU har jeg snakket med en veninde hertil aften omkring det. Hun har også læst det jeg har skrevet til min mor. Hun kender også en god psykolog i Roskilde. Jeg går lige og overvejer om jeg skal snakke med sådan en. Og i så fald også om jeg skal mødes med min mor, med psykologer... Min veninde har selv prøvet det med sin far og det virkede meget godt..

Jeg tygger på det. Da jeg tidligere var til psykolog pga min mor, så sad han bare og gloede på mig og sagde: Hvad skal jeg sige? Du har jo ligesom en mand, en far og hans kone og resten af din familie. Hvad er så problemet??? :-S

Såk...

Men altså - jeg tygger lige på det med psykologen. jeg ahr heller ikke lyst til at det skal gå udover min graviditet... Når nu, det trods alt går fremad med det...

Tusind tak for alle jeres tanker og det... det hjælper rigtig meget.

Anmeld

25. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nu har jeg tænkt meget over det. Og jeg snakker for de varme lande hos lægen og siger jeg har brug for psykolog i forbindelse med graviditen efter de to sidste osv. Jeg er jo berettiget til psykolog efter spunken fx. Men altså - så vil jeg så snakke med psykologen om, hvad jeg skal gøre nu med min mor og det...

Så må jeg se om jeg kan komme videre derfra.

Mange tak for alle jeres svar!!!

Anmeld

25. januar 2010

Diana...

Zafir skriver:

Nu har jeg tænkt meget over det. Og jeg snakker for de varme lande hos lægen og siger jeg har brug for psykolog i forbindelse med graviditen efter de to sidste osv. Jeg er jo berettiget til psykolog efter spunken fx. Men altså - så vil jeg så snakke med psykologen om, hvad jeg skal gøre nu med min mor og det...

Så må jeg se om jeg kan komme videre derfra.

Mange tak for alle jeres svar!!!

Det lyder som en rigtig god ide. Håber det kan hjælpe jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.