Nååeerrhh...
Man bliver så rørt over de små hjælpere. Også selvom de nogle gange SLET ikke er en hjælp...
Minder mig om da jeg skulle til første lægebesøg i denne graviditet. Jeg havde tisset i sådan et lille uringlas og stillet det på bordet i badeværelset. Det havde jeg gjort tidligt om morgenen, så det var god morgenurin.
Phillip var så kort tid alene derude for at finde sin tandbørste. Og uringlasset var VÆK. Helt væk. Spurgte ham flere gange hvor det lille glas var, men hans eneste svar var: "glas væk" og så en trækken på skuldrene... Efter en længere eftersøgning med Phillips assistance, måtte jeg lave en ny fortyndet prøve.
Senere på eftermiddagen spørger min kæreste mig så meget undrende om hvorfor der dog var et fyldt uringlas inde i toiletrullen som hang på væggen..
"Der var glas!" siger Phillip glad, da han bliver vist glasset. Tsk Tsk. Tror faktisk at han havde glemt hvor han havde gjort af det.
Men det passede jo perfekt ind i toiletrullen.. Nok derfor at han mente at han havde ryddet op eller noget.. Håber jeg.. For ellers er han jo en lille drillepind..
Anmeld