Min dygtige dreng....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. januar 2010

Lene76

jeg havde været ude og handle i formiddag, og da jeg kom hjem, satte jeg poserne i køkkenet og gik på wc..... da jeg kom ud i igen var viktor ved at sætte det på plads  mors lille hjælper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2010

Nadi

Arh hvor godt

Anmeld

23. januar 2010

BK

Ej hvor er han altså bare en stor og dygtig dreng når han gør sådan noget...

Anmeld

23. januar 2010

BellaT

Nååeerrhh... Man bliver så rørt over de små hjælpere. Også selvom de nogle gange SLET ikke er en hjælp...

Minder mig om da jeg skulle til første lægebesøg i denne graviditet. Jeg havde tisset i sådan et lille uringlas og stillet det på bordet i badeværelset. Det havde jeg gjort tidligt om morgenen, så det var god morgenurin. 

Phillip var så kort tid alene derude for at finde sin tandbørste. Og uringlasset var VÆK. Helt væk. Spurgte ham flere gange hvor det lille glas var, men hans eneste svar var: "glas væk" og så en trækken på skuldrene... Efter en længere eftersøgning med Phillips assistance, måtte jeg lave en ny fortyndet prøve. 

Senere på eftermiddagen spørger min kæreste mig så meget undrende om hvorfor der dog var et fyldt uringlas inde i toiletrullen som hang på væggen..

"Der var glas!" siger Phillip glad, da han bliver vist glasset. Tsk Tsk. Tror faktisk at han havde glemt hvor han havde gjort af det. Men det passede jo perfekt ind i toiletrullen.. Nok derfor at han mente at han havde ryddet op eller noget.. Håber jeg.. For ellers er han jo en lille drillepind..

Anmeld

23. januar 2010

Lene76

hehe har osse engang prøvet da MIlle var omkring 2 år at hun havde leget med min pung og mit dk-kort, dagen efter sku vi til tyskland og handle lidt. og på vejen vil vi lige købe en fransk hotdog..... jeg var inde og bestille men havde glemt pungen i bilen så jeg ville lige hente den imens pølsedamen lavet det færdigt

men der var intet kort i min pung..... jeg kigger på Mille og hun siger MOr jeg elsker dig også kørte vi hjem for at finde kortet for jeg havde selvfølgelig ingen kontanter med hehe..... pinligt men sjovt her flere år efter hehe

Anmeld

24. januar 2010

Anja

Han er da en rigtig lille hjælper   - super cool

Anmeld

24. januar 2010

Grynt

Dygtig dreng!!

Anmeld

24. januar 2010

BellaT

Lene76 skriver:

hehe har osse engang prøvet da MIlle var omkring 2 år at hun havde leget med min pung og mit dk-kort, dagen efter sku vi til tyskland og handle lidt. og på vejen vil vi lige købe en fransk hotdog..... jeg var inde og bestille men havde glemt pungen i bilen så jeg ville lige hente den imens pølsedamen lavet det færdigt

men der var intet kort i min pung..... jeg kigger på Mille og hun siger MOr jeg elsker dig også kørte vi hjem for at finde kortet for jeg havde selvfølgelig ingen kontanter med hehe..... pinligt men sjovt her flere år efter hehe

Ha Ha Ha. Hvor sødt! Hun fik lige gang i fedteriet der. Det var vist også nødvendigt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.