Syge børn og fb..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2010

Lene76

tror hellere ik vi er venner derinde.......

men nødder og gulle guller (som viktor kalder dem) giver jeg hellere ik til VIktor el mine dpunger og nødder ja dem kan jeg ik selv tåle så det er ik så tit de er i huset. så jeg vil gi dig helt ret.

har faktisk en venninde som har en søn der blev indlagt med lungebetændelse pga en nød han havde fået i det forkerte rør og ende derfor i lungen og sad så der og lavede ballade....... han er helt ovenpå idag og ingen men men nok til at mine unger ik får nødder el guller.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2010

BellaT

Joan ( Smallie ) skriver:

Ok jeg sidder og bliver ret sur når jeg læser det igennem. Du får da godt nok nogen tæsk. Håber ikke det er dine venner der behandler dig sådan for så har du da ikke brug for fjener.

Ja, jeg sidder også sådan helt .... Sikke mange mærkelige ting de kan hive ud af, at man ikke giver sine små børn rå gulerødder... 

Anmeld

23. januar 2010

Nadi

God bedring til guldklumperne!

Nu har jeg ikke lige læst det på fb endnu, men jeg er altså også meget hys med nødder. Og der er da nogle i familien som synes jeg er for hys omkring det, men bare se hva der skete med ham den 1 årig der blev kvalt i sin mad

Oliver er også først begyndt at få rå gulderødder nu.

Nej jeg skal sgu ikke nyde noget af at stå med en kngt der pludselig ikke kan trække vejret!

Anmeld

23. januar 2010

Nadi

Nej nej nej nej nej nej nej nej!!! Sidder jo og er helt mundlam. Det er da kørt helt af sporet med den status  

Undskyld men hvor kender du dem fra?? For det lyder da ikke til at de kender dig særlig godt?

Ej jeg er virklig harm lige pt, man er da ikke overbeskyttende fordi man tager sine forholdsregler, og tager det som eksperterne siger til sig! Er det ikke lidt som at følge anvisningerne til autostolene??!

Anmeld

24. januar 2010

Marco2

Har ikke fb, så kan ikke læse det, men jeg vidste ikke at de ikke måtte få gulerødder og nødder....

Emsen kan da godt sidde og gnave i en gulerod en gang imellem.. og til jul fik hun da lidt nødder....

AG - som åbenbart har bragt sit barn i fare pga uvidenhed....

Anmeld

24. januar 2010

Anja

Ja, må indrømme at her får ungerne altså lov at sidde med rågulerødder, MEN kun under opsyn og hvor vi altid har fjernet stykker, der var ved at ryge af .......

Elias elsker nødder og mandler, så dem får han lov til at smage nogle gange ..... det er dog først i i julen han for første gang har smagt dem, for det er jo også noget af det, der kan fremkalde allergi. Esther har aldrig smagt det.

Anja  - der måske ikke er så forsigtig som hun burde være ....

Anmeld

24. januar 2010

Grynt

Tror vist hellere ikke vi er venner derinde på fb? Men det kan vi da vel blive Tina Elkrog Egsmark.

Vil lige sige at små børn ikke skal have rå gulerødder men LETKOGTE. Og nødder bør de hellere ikke få før end de er 3 år. Desuden bør  børn under 3 hellere ikke få popcorn

Grynt

Anmeld

24. januar 2010

Grynt

Desuden glemte jeg helt at ønske dine søde børn rigtig god bedring

Håber snart vi ses

Anmeld

24. januar 2010

..

Grynt/Tina skriver:

Desuden glemte jeg helt at ønske dine søde børn rigtig god bedring

Håber snart vi ses

Tak og i lige måde

Vi er forøvrigt venner på fb kan jeg se (Rikke Have)

Anmeld

24. januar 2010

..

Taaak for jeres svar! Det er SÅ rart at vide det ikke er mig der har misforstået et eller andet og har skrevet et eller andet voldsomt som har kunne provokere SÅ meget!!

Nej, heldigvis er jeg ikke irl venner med de to klaphatte. Den ene kender jeg fra min-mave (Lissa, det er i øvrigt hende der var med i vores første barn og riget - hende med Lucas der har læbe-gane spalte..) og Rikke Hansen har jeg gået i folkeskole med og har ikke set hende siden.. Overvejer faktisk at slette dem som "venner" på fb..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.