Syge børn og fb..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.008 visninger
21 svar
0 synes godt om
23. januar 2010

..

Så viser det sig at det alligevel var meget godt at ingen kommer i morgen. Smilla har 39.1 og Mikas 38.3 Mikas har nok feber pga vaccine igår men Smilla ved vi ikke hvad fejler. Hun er frisk og glad og kun en smule pylret i perioder.. for at de er friske igen i morgen..

Rikke - som hader at have syge børn, det er så synd for dem

Ps: Gider I ikke lige prøve at læse på min profil på fb? Der er en laaaang debat om det med at give små børn gulerødder. Jeg skrev det bare fordi jeg efterhånden har hørt om mange børn der enten er blevet hjerneskadede af der eller ligefrem er døde. Det er der nogen stykker der har taget meget nært, er det mig der er for bastant i mine udtalelser? Jeg syntes nemlig ikke jeg har gjort andet end at advare om gulerødder og derud fra får jeg afvide jeg er pylret, overbeskyttende, ensidigt og en masse andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2010

Mie A

Jeg synes at de lægger alt alt for meget i dine udtalelser. Jeg synes ærlig talt at det er dem der ikke skriver pænt til dig og ikke omvendt!!

Anmeld

23. januar 2010

Tynen

God bedring med dem!!
Håber I kommer hurtigt igennem

-Tjekker lige FB senere.. Skal liiiiige rydde op og alt mulig andet end at sidde her

Anmeld

23. januar 2010

..

Jeg synes at de lægger alt alt for meget i dine udtalelser. Jeg synes ærlig talt at det er dem der ikke skriver pænt til dig og ikke omvendt!!

Tark, ved ikke helt hvorfor de føler sig SÅ provokeret..

Anmeld

23. januar 2010

..

Tynen skriver:

God bedring med dem!!
Håber I kommer hurtigt igennem

-Tjekker lige FB senere.. Skal liiiiige rydde op og alt mulig andet end at sidde her

Tak, håber jeg også

Super, kender godt det der med liiiige at skulle ind og lure inden man får lavet alt det man SKAL

Anmeld

23. januar 2010

Tynen

Macrolf skriver:

Tark, var lige ved at tro det var mig der var noget galt med..

Hallo - Du er med i juli07.. Selvfølgelig er det da ikke dig den er gal med

Trine - Der - til info - stadig ikke har været forbi FB

Anmeld

23. januar 2010

..

Tynen skriver:

Hallo - Du er med i juli07.. Selvfølgelig er det da ikke dig den er gal med

Trine - Der - til info - stadig ikke har været forbi FB

Anmeld

23. januar 2010

BellaT

Jeg har dig vist ikke som ven på facebook, men du må gerne tilføje mig.. Helle Nørup.

Jeg vil bare lige sige at jeg også er overbeskyttende og pylret så. Jeg giver ikke Phillip rå gulerødder og nødder. Og heller ikke mine dagplejebørn. Nix! Gulerødder bliver kogt og nødder må vente til senere. Jeg er selv ved at blive kvalt hvis jeg får et stykke gulerod eller nød galt i halsen. Så det tør jeg ikke give til små børn.

Og skal vi ikke snart være venner herinde?

God bedring til ungerne!

Anmeld

23. januar 2010

Joan ( Smallie )

Ok jeg sidder og bliver ret sur når jeg læser det igennem. Du får da godt nok nogen tæsk. Håber ikke det er dine venner der behandler dig sådan for så har du da ikke brug for fjener.

Anmeld

23. januar 2010

BK

Jeg har tilføjet dig... Betina Broen Kock... Please godkend mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.