Min lille uheldige dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. maj 2008

Anja

Ikke nok med at ørerne løber i dag, men nu er han sgu også styrtet og slået hul på læben indvendigt :(

Puha, hvor han bare græd og det blødte helt vildt. 10 min efter er han heldigvis glad igen. Nu er jeg bare spændt på om læben hæver helt vildt og hvorvidt han vil spise i dag, hvis læben er øm :S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2008

Rasmine

Anja skriver:

Ikke nok med at ørerne løber i dag, men nu er han sgu også styrtet og slået hul på læben indvendigt :(

Puha, hvor han bare græd og det blødte helt vildt. 10 min efter er han heldigvis glad igen. Nu er jeg bare spændt på om læben hæver helt vildt og hvorvidt han vil spise i dag, hvis læben er øm :S

Stik ham en is, det hjælper vel lidt på hævelsen?
Løber ørerne med snask?

Anmeld

8. maj 2008

Anja

Mebach skriver:

Anja skriver:

Stik ham en is, det hjælper vel lidt på hævelsen?
Løber ørerne med snask?

Lidt snask og lidt størknet blod efter besøget hos ørelægen i går ... men det havde ørelægen sagt ville ske.

Anmeld

8. maj 2008

Rasmine

Anja, har ikke set dit indlæg om ørerne, tror jeg.
Var det ikke Siber ?

Anmeld

8. maj 2008

ka li ja

åååhhh bette stakkel. ja stik ham en sodavands is hvis han gider det

Anmeld

8. maj 2008

bette

ikke sjovt.. men ja man må da sige han er ret uheldig..
håber det heler hurtigt så han fortsat kan æde ;)

Anmeld

8. maj 2008

Ny mor

Anja skriver:

Åh, noget møj - der sker bare så hurtigt noget når de bøver rundt, men heldigvis er de jo ret robuste, heldigvis!!!!!

Anmeld

8. maj 2008

Loggidut

Anja skriver:

harhhh...så kan han tage tif i hånden!

nej det er sgu ikke sjovt, og det bløder af røven til!

det er bare så synd for ham...har han ikke snart døjet nok...ved du hvad, jeg krydser fingre for han skal det hele igennem her mens du venter dig, så der er ro når den lille ny kommer!

men synd det er det altså!

spændetrøje til ham!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.