Møde i kbh den 14 feb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2010

grinbidderen

Malou Vilma Nørgaard skriver:

ja glæder mig meget til at se alle.

øhh tid, hvad passer jer bedst, ved en 13tiden eller sådan noget?

knus

hej vi er flere som er lidt i tvivl om det bliver den 13 eller den 14 vi skulle mødes??? det er jo fastalavn søndag i har valgt og der er nok nogen som så heller vil holde fastalavn med familien... men hvilken dag bliver det..??? hilsen <Gitte mor til Valdemar 16 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

grinbidderen

Bubbi skriver:

Hej alle sammen.

Jeg har skrevet lidt sammen med cille (malou vilma nørgaard)
Vi har aftalt at den 14 feb stille hun lejlighed til rådighed, som vi kan komme og få en masse hyggelig timer, med babyer, uden babyer og med maver

Så hvem er frisk.

Regner med at Cille selv lige skrive tidspunkt og hvordan hun vil gøre med adressen

Glæder mig til at se jer alle sammen.

Kram Tina

hej vi er flere som er lidt i tvivl om det bliver den 13 eller den 14 vi skulle mødes??? det er jo fastalavn søndag i har valgt og der er nok nogen som så heller vil holde fastalavn med familien... men hvilken dag bliver det..??? hilsen <Gitte mor til Valdemar 16 mdr

Anmeld

6. februar 2010

Bubbi

Jeg oprettet egentlig bare debatten for Malou.. Det er jo hende der skal ligge hus til..

JEg er selv i tvivl om det bliver til noget eller hvordan.?? Men ville da stadig være super hyggeligt at ses

Anmeld

6. februar 2010

grinbidderen

Bubbi skriver:

Jeg oprettet egentlig bare debatten for Malou.. Det er jo hende der skal ligge hus til..

JEg er selv i tvivl om det bliver til noget eller hvordan.?? Men ville da stadig være super hyggeligt at ses

jaa det ville være rigtig hyggeligt at ses alle sammen så må vi håbe hun lige giver lyd fra sig.. tak fordi du ville svare..

Anmeld

6. februar 2010

Bubbi

Jamen var så lidt..

Havde overvejet at lave en "kom hjem til mig og spise pandekage dag" i næste uge, for dem der havde lyst.

Om vi så blev to eller syv kunne være hyggeligt

Anmeld

6. februar 2010

grinbidderen

Bubbi skriver:

Jamen var så lidt..

Havde overvejet at lave en "kom hjem til mig og spise pandekage dag" i næste uge, for dem der havde lyst.

Om vi så blev to eller syv kunne være hyggeligt

det syntes jeg kunne være rigtig hyggeligt... men stadigvæk i weekenden ik??

Anmeld

6. februar 2010

Bubbi

grinbidderen skriver:

det syntes jeg kunne være rigtig hyggeligt... men stadigvæk i weekenden ik??

Nej jeg ville ikke lave det i weekenden men en alm dag, da jeg ikke vil "tage" weekenden, hvis Malou s tilbud om at ligge hus til baby besøg..
Hvilket jeg self

Dette var bare fordi jeg syntes det kunne være hyggeligt, og jeg møg keder mig i hverdagene

Anmeld

6. februar 2010

grinbidderen

Bubbi skriver:

Nej jeg ville ikke lave det i weekenden men en alm dag, da jeg ikke vil "tage" weekenden, hvis Malou s tilbud om at ligge hus til baby besøg..
Hvilket jeg self

Dette var bare fordi jeg syntes det kunne være hyggeligt, og jeg møg keder mig i hverdagene

nåre det er osse forståligt nok.. jeg kan bare ikke i hverdagne.. jo hvis det bliver om fredagen ville jeg godt kunne tage fri...

Anmeld

6. februar 2010

Bubbi

grinbidderen skriver:

nåre det er osse forståligt nok.. jeg kan bare ikke i hverdagne.. jo hvis det bliver om fredagen ville jeg godt kunne tage fri...

Det vil jeg lige huske.. Men vil lige vente på at Malou skriver noget, inden jeg kaster en ny bold i lufte

Anmeld

6. februar 2010

grinbidderen

Bubbi skriver:

Det vil jeg lige huske.. Men vil lige vente på at Malou skriver noget, inden jeg kaster en ny bold i lufte

kan jeg godt forstå så må vi håbe hun giver svar inden for de nærmeste dage.. vi ser på det og  finger for det blir til noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.