Møde i kbh den 14 feb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2010

kiroo

Malou Vilma Nørgaard skriver:

hmm, ej var sikker på det var i weekenden efter.. ej vil da osse gerne holde fastelavn med familien, (malous Første) ... hmm hvad siger i skønne mennersker med det blir d.13 i stedet så?? nu har jeg ikke lavet noget om endnu, men lufter bare lige tanken, så må lieg give tilbage melding om i osse kan der? for så ville det da nok være bedre for alle., skriv lige tilbage...

det passede ikke vildt godt d. 11.. lidt derfor..

jeg skal til voksen fastelavns fest om lørdagen i mandens fodboldklub, så der kan jeg desværre ikke, gider ikke stresse rundt da pigerne skal passes, første gange for lille putte( hvis der sltså er nogen der tør passe hende)..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

grinbidderen

hmm, ej var sikker på det var i weekenden efter.. ej vil da osse gerne holde fastelavn med familien, (malous Første) ... hmm hvad siger i skønne mennersker med det blir d.13 i stedet så?? nu har jeg ikke lavet noget om endnu, men lufter bare lige tanken, så må lieg give tilbage melding om i osse kan der? for så ville det da nok være bedre for alle., skriv lige tilbage...

ok bare i orden.... men d. 13 passer valde og jeg helt fint... så vi kommer..

Gitte med Valdemar på 16 månedner

Anmeld

24. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Må man kun komme med hvis man bor i København?

Anmeld

25. januar 2010

grinbidderen

Rikke&Liam skriver:

hej jeg vil lige hurtig svare men jeg tror ikke det gør noget at du kommer fra odense jeg kommer fra korsør og har foreksempel været på baby-træf i odense , det er bare så hyggeligt.. så tror godt i må deltage og hygge med os andre mødre, kommende mødre..

Anmeld

25. januar 2010

Bubbi

Rikke&Liam skriver:

Alle er self velkommen

Anmeld

25. januar 2010

siw84

den 13 vil os passe mig... så jeg kommer stadig selvom datoen er en anden.

siw 35+2

Anmeld

25. januar 2010

Livas mor

Øv øv øv øv vi kan desværre ikke komme.. Livas far har fødselsdag den weekend, og skal fejres både lørdag og søndag!

Anmeld

25. januar 2010

Sjl-msl-Mkl

Den 13 passer rigtig godt!

Jeg fingre for det bliver den dag!

Anmeld

27. januar 2010

grinbidderen

ville bare lige høre om det så bliver d.13 eller d.14 vi skulle mødes???

Anmeld

31. januar 2010

prettybutterfly

Det her er begyndt at lyde meget forvirrende ang hvornår vi mødes! Jeg vidste heller ik det var fastalavn den dag, så jeg kommer altså heller ik d. 14 alligevel!

Knuser fra Mona

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.