HJÆLP...Til jer med drenge! - hvad vejer de?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2008

Rasmine

Jamen, det er helt vildt. Når Lars sidder i sin stol om aftenen, og lægger tøj sammen, kommer han af og til i tvivl om det er Mille's eller Rasmus' (eller mine :P ) bukser. :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2008

ka li ja

hahahahahahahahahahaha jeg ser det lige for mig.... "bette mor, er de lyserøde med blomsterne her, dine, rasmus' eller er det milles??!"

Anmeld

8. maj 2008

Rasmine

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] hahahahahahahahahahaha jeg ser det lige for mig.... "bette mor, er de lyserøde med blomsterne her, dine, rasmus' eller er det milles??!"[/citat] He he, jep. Rasmus har også lyserøde bukser, men er vel metroseksuel, som faren, som bruger mere tid på badeværelset end mig. (Næsten) :'(

Anmeld

8. maj 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] hahahahahahahahahahaha jeg ser det lige for mig.... "bette mor, er de lyserøde med blomsterne her, dine, rasmus' eller er det milles??!"[/citat] He he, jep. Rasmus har også lyserøde bukser, men er vel metroseksuel, som faren, som bruger mere tid på badeværelset end mig. (Næsten) :'( [/citat] haha ja for fanden så skulle man ha nogle fler badeværelser!! men det er vel ikke håret lars drengen skal sætte HAHAHAHAHAHAHHAHAHA!!!!!

Anmeld

8. maj 2008

Rasmine

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] hahahahahahahahahahaha jeg ser det lige for mig.... "bette mor, er de lyserøde med blomsterne her, dine, rasmus' eller er det milles??!"[/citat] He he, jep. Rasmus har også lyserøde bukser, men er vel metroseksuel, som faren, som bruger mere tid på badeværelset end mig. (Næsten) :'( [/citat] haha ja for fanden så skulle man ha nogle fler badeværelser!! men det er vel ikke håret lars drengen skal sætte HAHAHAHAHAHAHHAHAHA!!!!! [/citat] Nej for fa'en. Håret er næsten væk. Vi har sgu 3 badeværelser, heldigvis. Så skal han i bad, hvilket tager 100 år. Så skal han ha' børstet tænder, som tager 300 år, eller i al fald indtil tandbøsten selv stopper. Så skal han barberes med maskine, og nogle gange med skraber. Så skal han have creme på. Og duftedims og alt muligt... Så skal han have kontaktlinser i. Bla bla bla... Men ok, vel hellere det, end han gik og lignede et eller andet som var løgn.

Anmeld

8. maj 2008

ka li ja

SYRET NOK!!!
her hjemme er jeg heldig hvis han gider gå i bad hahaha aj ok. men han går i bad og dt er så det. deo hvis vi skal noget. og det lange garn bliver KUN friseret hvis jeg gider gøre det. dvs aldrig for det har jeg sgutte tid til!!
engang hver 4 månede eller hvis vi skal noget fint blir han barberet.
han ligner altid en vildmand. men det er han også en mand født i et helt forkert årti. han skulle være 60er!

Anmeld

8. maj 2008

Anna-Rosa

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Tror Rasmus vejer 12-13 kg. Bruger str. 86 i tøj, så han må være deromkring i længden også. -Snart ligeså stor som sin mor. :'([/citat] no worries...det er ligesom Rosen... Sådan skal de jo være ikk?(L)

Anmeld

8. maj 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Anna-Rosa skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Tror Rasmus vejer 12-13 kg. Bruger str. 86 i tøj, så han må være deromkring i længden også. -Snart ligeså stor som sin mor. :'([/citat] no worries...det er ligesom Rosen... Sådan skal de jo være ikk?(L) [/citat] Jep, et super tegn på at de stortrives... Hvad laver du i grunden, Anja??? Hvornår starter du på job? Har I fået pasning til prinsessen?

Anmeld

8. maj 2008

Anna-Rosa

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Anna-Rosa skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Tror Rasmus vejer 12-13 kg. Bruger str. 86 i tøj, så han må være deromkring i længden også. -Snart ligeså stor som sin mor. :'([/citat] no worries...det er ligesom Rosen... Sådan skal de jo være ikk?(L) [/citat] Jep, et super tegn på at de stortrives... Hvad laver du i grunden, Anja??? Hvornår starter du på job? Har I fået pasning til prinsessen? [/citat] Jeg har sgu da flere gange forsøgt at fange dig på msn´eren...men du skriver bare ikke igen...øgle!;) Jeg får ryddet op (det har jeg ikke haft tid til i halvandet år nu:$), jeg vasker tøj!!!! for satan da! hvor kommer alt det tøj fra? og så nydr jeg det gode vejr...som jeg jo har fået besked på:D Starter på job 1 juni og ja Rosa-Lie er kommet i dp i torsdags, og det kører bare..hun er bare sådan en veltilpas pige..(L) og dig?

Anmeld

8. maj 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Anna-Rosa skriver:[/småt][/f] og dig? [/citat] Jamen, eksamen, denne gang psykologi. :'( Dejligt det er gået så godt med dagplejen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.