Mbym jakke..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. januar 2010

AWO

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

CamillaSoefelt

Mebach skriver:

Er det den?

Det er ikke den nej.. Finder lige et billed..

Anmeld

24. januar 2010

CamillaSoefelt

Anke skriver:

Prøv at se her:

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=16115062&forum=106&road=&search=&sort=ID DESC&status=38&title=MbyM-Fed-Vinterjakke

Lige præcis den ja.. Har osse budt på den og vil så gerne afhente den.. Men hun kommer aldrig online.. Hun var på sidst den 20/1... venter og venter..

Anmeld

24. januar 2010

CamillaSoefelt

Malene84 skriver:

jaaaa sidder så og føler mig som en fra mars - hva faen er det for en jakke - kan vi få et billede på

Se linket fra Anke.. Det er den jakke.. Søger den virkelig så meget.. I medium og coral farve.. så hvis du kender nogen som har den, sig endelig til..

Anmeld

24. januar 2010

CamillaSoefelt

Rollo skriver:

Nej den er ikke nedsat da den fortsætter til næste vinter Det er vores bedst solgte jakke

Men sig til hvis en sort kunne have interessse, så kan jeg skaffe den til dig. Pris 1199,95 kr.

Har den selv og den er perfekt når man er gravid

Hej igen..

Jeg ville lige høre om en ting. Den sorte Jakke fra MbyM hvor lang er det den er? Dækker den underlivet? Kan ikke helt huske det nemlig.. Og kan du evt tjekke linket fra Anke for at se om det er den samme jakke vi mener?

Hvor hurtigt ville du kunne skaffe den sorte i medium?

Hilsen Camilla

Anmeld

24. januar 2010

Mor til L&S

Hej igen..

Jeg ville lige høre om en ting. Den sorte Jakke fra MbyM hvor lang er det den er? Dækker den underlivet? Kan ikke helt huske det nemlig.. Og kan du evt tjekke linket fra Anke for at se om det er den samme jakke vi mener?

Hvor hurtigt ville du kunne skaffe den sorte i medium?

Hilsen Camilla

Ja er den! Den dækker mave og går lige ned til numsen! Det kan jeg ret hurtigt, kan sende den dagen efter jeg har modtaget betaling fra dig til buikken.

Anmeld

24. januar 2010

CamillaSoefelt

Rollo skriver:

Ja er den! Den dækker mave og går lige ned til numsen! Det kan jeg ret hurtigt, kan sende den dagen efter jeg har modtaget betaling fra dig til buikken.

Hej igen. Har nu fundet den i Coral som jeg gerne vil have til 500kr..;O) Så tager den. Vender tilbage hvis det ikke går som det skal. Men tusind tak for al din hjælp..

Knus herfra..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.