Mbym jakke..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.264 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. januar 2010

CamillaSoefelt

Nogen som evt har jakken fra MbyM i Coral farve? Den er fra vinterkollektionen 2009.. Med 6 knapper oppe øverst, så den passer lige til en gravid mave.. Kan ikke finde den nogen som helst steder mere. Så hvis nogen ligger inde med sådan en, i str Medium må de meget gerne henvende sig.. Den skal helst være som ny..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Hvis det er den med sorte store knapper og høj krave, så har jeg den..... MEN.... min er str. s, og jeg vil ikke af med den den passer nemlig perfekt til en dejlig gravid mavse, som du selv er inde på.

Anmeld

22. januar 2010

CamillaSoefelt

Iiiihh altså, ja det er præcis den.. Hvor er du bare heldig..

Jeg må bare eje den, men skal godt nok bruge den i Medium.. Så sig endelig til hvis du ser den nogen steder eller kender nogen som har den.. Evt hvis Jeres Quintess har den?

Anmeld

23. januar 2010

Mor til L&S

Hej

Jeg arbejder i firmaet som producerer MbyM - og tror den er så godt som udsolgt i koral rundt omkring, men jeg kan helt sikkert hjælpe dig med en grå eller sort

Mvh Rollo 30+4

Anmeld

23. januar 2010

CamillaSoefelt

Rollo skriver:

Hej

Jeg arbejder i firmaet som producerer MbyM - og tror den er så godt som udsolgt i koral rundt omkring, men jeg kan helt sikkert hjælpe dig med en grå eller sort

Mvh Rollo 30+4

Neej, er det rigtigt? Hvor fedt! De er nedsat for tiden ikke?

Fordi hvis jeg slet ikke kan få fat i den i Coral snupper jeg bare en sort.. Så hvis du vil undersøge en sort i Medium ville jeg da blive meget glad og taknemmelig..

Anmeld

23. januar 2010

Mor til L&S

CamillaSoefelt skriver:

Neej, er det rigtigt? Hvor fedt! De er nedsat for tiden ikke?

Fordi hvis jeg slet ikke kan få fat i den i Coral snupper jeg bare en sort.. Så hvis du vil undersøge en sort i Medium ville jeg da blive meget glad og taknemmelig..

Nej den er ikke nedsat da den fortsætter til næste vinter Det er vores bedst solgte jakke

Men sig til hvis en sort kunne have interessse, så kan jeg skaffe den til dig. Pris 1199,95 kr.

Har den selv og den er perfekt når man er gravid

Anmeld

23. januar 2010

Assi

Uh har den også og ELSKER den Håber det lykkes dig at få fingre i den.

Anmeld

24. januar 2010

CamillaSoefelt

Rollo skriver:

Nej den er ikke nedsat da den fortsætter til næste vinter Det er vores bedst solgte jakke

Men sig til hvis en sort kunne have interessse, så kan jeg skaffe den til dig. Pris 1199,95 kr.

Har den selv og den er perfekt når man er gravid

Okay jeg finder lige ud af det med den sorte der og vender tilbage.. Tusind mange tak indtil videre i hvert fald..

Anmeld

24. januar 2010

Rasmine

Er det den?

Anmeld

24. januar 2010

Malene84

jaaaa sidder så og føler mig som en fra mars - hva faen er det for en jakke - kan vi få et billede på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.