tænker SÅ meget over jobskift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2010

BK

Men bare helt rolig det skal nok komme før eller siden at du får dig et nyt arbejde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

Helle30

Kære Ano.

Jeg vil bare lige fortælle, at jeg udemærket kender den følelse. Jeg har valgt at placere den i kategorien "rastløshed" eller "30+ - krise".

Hvor har jeg mange gange tænkt, at nu skulle jeg bare opfinde det 8. vidunder med patent. - Sådan en slags ny tøjklemme eller nowet. Så ville grunkerne bare rulle ind på kontoen, og imens kunne jeg gå og knibe hjørneskudene af mine tomater. Det er fantastisk terapi for mig.

Jeg er ikke helt nået så langt, men jeg er i gang med at læse en bog, jeg vil anbefale dig at købe og arbejde med. Sofia Manning: Hvad venter du egentlig på? Den gør op med alle de undskyldninger du har for IKKE at gøre noget. Den gør op med det at være mellemtilfreds - en følelese, der dukker op hos mig med jævne mellemrum - uden at jeg kan sætte en finger på hvorfor.

Det er en lidt hård bog, for den indebærer, at du gør dig nogle notater/øvelser undervejs, men jeg har helt klart fået mere at tænke over, jo mere jeg er kommet ind i den.

- Helle, som håber du må blive tilfreds igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.